צילום: אביחי חיים

מסתמן: ייהרס בניין שהוכרז כמסוכן – תביעה נגד בעלי הנכס

הבניין בבלפור 2 בבת ים נסגר עקב סכנה של "נפילות טיח ובטון המסכנים את שלום הציבור". בעלי הבניין מתעלמים מהודעות העירייה

פורסם בתאריך: 30.7.19 14:32

מסתמן כי העירייה תהרוס את הבניין שהוכרז מסוכן ברחוב בלפור 2 בבת ים, העירייה צפוייה לשאת בהוצאות ההריסה ולאחר מכן לתבוע את בעלי הבניין. בישיבת המועצה הקרובה וכחלק מאישור תקציבים בלתי רגילים (תב"רים) ידרשו חברי המועצה להצביע בדבר הקצאת כמיליון שקלים לטובת הריסת המבנה המסוכן – כך נחשף היום (שלישי) בהשקמה בת ים.



במידה ויאושר התקציב המיוחד, העירייה תהרוס את המבנה המסוכן ותגיש תביעה נגד בעלי הנכס בסכום של מיליון ורבע השקלים שיושקעו להריסת המבנה. המבנה בבלפור 2 הנמצא בכניסה הצפונית לעיר הוכרז כמסוכן לפני כשמונה שנים, אלא שמאז דבר לא נעשה למרות מכתבי ההתראה של העירייה. 

לפני כשנתיים נאטם המבנה, לאחר שהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, אישרה תוכנית פינוי בינוי במקום. אלא שהתוכנית נתקעה, ככל הנראה בעקבות מחלוקת בין הבעלים. מאז אריחים ממשיכים ליפול על הרצפה וחלקי בטון נופלים לרחוב ובכך מסכנים את העוברים והשבים. 

עיריית בת ים למנהל העיזבון לפני כארבעה חודשים בדרישה לאטום את המבנה המסוכן ולתקן את הגדר המקיפה אותו, כדי למנוע את הכניסה כניסה אליו. זאת בעקבות התלונות שהגיעו למוקד העירוני על הבניין. בעירייה אף איימו כי במידה שלא יתוקנו הליקויים ינקטו הליכים משפטיים פליליים נגד בעלי הבניין, וציינו כי "אירעו נפילות של טיח ובטון המסכנים את שלום הציבור וקיים 'חשש שפולשים יכנסו למבנה המסוכן' וכעת נראה כי העירייה מתכוונת לממש את הבטחתה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות