חלי, הנהג והטבעת האבודה. צילום: פרטי
חלי, הנהג והטבעת האבודה. צילום: פרטי

סוף טוב: נהג האוטובוס מצא את הטבעת האירוסין שאבדה לזוג בקו 125

הטבעת שנעלמה ללקויית הראייה חודש וחצי לפני חתונתה נמצאה על ידי נהג אוטובוס, שהצליח לאתר את בני הזוג בעקבות הידיעה שפורסמה ב"השקמה בת ים"

פורסם בתאריך: 29.7.19 11:08

נהג חברת דן איתר בסוף השבוע את טבעת האירוסים שאבדה חודש וחצי לפני החתונה. הנהג ששמע על מבצע החיפושים אחרי אין ספור שיתופים ברשת החברתית, מצא את הטבעת בקו האוטובוס 125 והחזיר את הטבעת לחלי גולד בת ה-29, לקויית הראייה.



חלי ובעלה יואב בן ה-33, שאיבדו את הטבעת באוטובוס, הופתעו לשמוע שהיא נמצאה. "קיבלנו את הטלפון המיוחל ביום שישי ממאיר הנהג והוא בישר לנו שנמצאה הטבעת". אמר בהתרגשות יואב. "הנהג סיפר לנו שהוא מצא אותה באוטובוס, הוא חיפש את הטבעת עם מגנט, הוא לא תיאר לעצמו שהוא ימצא אותה בכלל, אך למזלנו הוא מצא ואנחנו מודים לו על כך מאוד. נפגשנו איתו עוד באותו יום והטבעת חזרה למקומה הטבעי – על האצבע של ארוסתי".

נהג חברת דן, מאיר שבו, שמצא את הטבעת, סיפר: "אני מכיר את חלי, היא נוסעת איתי בכל יום ודווקא ביום שבו היא איבדה את הטבעת, זה לא היה איתי. שהאוטובוס הגיע לתחנה הסופית בתל אביב, יגאל שבירו הנהג השני, סיפר לי שחלי איבדה את טבעת האירוסין שלה, חיפשנו באותו היום ולא מצאנו. למחרת, היא נסעה איתי באוטובוס ושאלה אם מצאתי את הטבעת, השבתי לה לצערי שלא. היא הראתה לי איפה היא ישבה והתחלתי לחפש שם".

"מתחת לכיסא שלה היה מתקן לחימום רגליים והתחלתי בחיפושים באותו האזור", המשיך. "הבאתי מגנט ועוד אמצעי עזר על מנת שהטבעת תתמגנט, אך גם זה לא עזר. ביום שישי האחרון, חזרנו לאותו המקום וראינו משהו בולט קצת כמו נצרה של פחית, משכנו בחוזקה וראינו את הטבעת החשובה".

לאחר מציאת הטבעת, החל מסע החיפושים אחר חלי גולד להחזרת הטבעת. לנהגים לא היה את הפלאפון של חלי, מאיר התקשר למשטרה כדי לנסות לאתרה ללא הצלחה וגם ל-144. "הייתי אובד עצות, ניסיתי להשיג את חלי בכל מחיר. בסוף התקשרתי ל-144 ולפי הכתבה שפורסמה השגתי את שם משפחתה. התקשרתי אליה לביתה, יואב בן זוגה ענה לי. נרגשתי לספר לו שמצאתי את הטבעת, הם שמחו מאוד וקבענו להיפגש במהרה לפני כניסת השבת. המפגש הזה היה כל כך מרגש עבורי, הרגשתי כאילו זכיתי בלוטו, התרגשתי מאוד, החיוך שלה היה שווה את הכל".

בני הזוג הכירו דרך חברים משותפים לפני כארבע שנים, ובאחרונה הציע יואב נישואים לחלי. החתונה תערך בחודש ספטמבר, ועכשיו לאחר שמצאו את הטבעת השמחה כפולה: "הטבעת היא זיכרון מרגע היסטורי בזוגיות שלנו", ציין יואב.

"נסענו לטיול ביחד לברצלונה, שמרתי על הטבעת הזו במשך שבוע שלם בכל העיר מפני כייסים. הרגשתי שהגיע הרגע המתאים לעשות את זה וכרעתי ברך". יואב לא שוכח להודות לתושבי בת ים על המאמצים. "תודה לכל מי ששיתף וסייע בחיפוש אחר הטבעת, יש אנשים טובים וזו ההוכחה לכך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות