הצעת הנישואין של יואב לפידות ושלי גולד
הצעת הנישואין של יואב לפידות ושלי גולד

"עזרו לנו למצוא אותה": חלי לקויית הראייה איבדה טבעת אירוסין בקו 125

כשהחתונה בעוד פחות מחודש, הטבעת שאבדה מעכירה את האווירה לקראת ההכנות לחתונה. בני הזוג מבקשים את עזרת הציבור באיתור הטבעת

פורסם בתאריך: 25.7.19 14:27

יואב לפידות בן ה-33 וחלי גולד בת ה-29 התארסו בברצלונה לפני כשנה. שלי, לקויית ראייה, איבדה את הטבעת אמש (רביעי) בקו 125 מבת ים לכיוון תל אביב, כעת בני הזוג מבקשים את עזרת הציבור באיתור הטבעת. החתונה תתקיים בחודש הבא ואיבוד הטבעת, בעלת הערך הרגשי מעכיר את האווירה לקראת החתונה, "עזרו לנו למצוא את טבעת האירוסין של ארוסתי", אמר יואב.



גולד עלתה על  קו 125 של חברת דן בסביבות השעה 6:40 בבוקר בתחנה בצומת הרחובות דניאל-אנילביץ' לכיוון עבודתה בתל אביב. בזמן ההגעה לתחנה שלה בתל אביב הרגישה כי טבעת האירוסין נפלה מהאצבע,  גולד נבהלה, "התחלתי לחפש בטירוף יחד עם עוד אנשים את הטבעת, אני לקוית ראייה ואני לא רואה כל כך טוב, לצערי לא מצאתי אותה".

הצעת הנישואין של יואב לפידות וחלי גולד

גולד אמרה כי "הנהג לא הסכים לעצור את האוטובוס וגם האנשים המעטים שעוד היו שם חיפשו קצת, אך לבסוף התייאשו ואני ירדתי מהאוטובוס בלית ברירה ללא הטבעת היקרה לי כל כך". לפידות תיאר את האירוע, "היא התקשרה אליי מיד שזה קרה והייתה מבוהלת". לדבריו, "היא סיפרה שאיבדה את טבעת האירוסין שהענקתי לה לפני שנה בטיול בברצלונה. אני מבקש מכל מי שקורא שורות אלה, תעזרו לנו למצוא את הטבעת החשובה לנו כל כך". 

הצעת הנישואין של יואב לפידות וחלי גולד

בני הזוג הכירו דרך חברים משותפים, יצאו במשך ארבע שנים ולאחר מכן החליט לפידות שהוא רוצה להציע לגולד נישואין. החתונה תערך ב-10 בספטמבר,"אנחנו מתחתנים בעוד חודש וקצת, והטבעת היא זיכרון מרגע היסטורי בזוגיות שלנו", אמר לפידות.  

הצעת הנישואין של יואב לפידות ושלי גולד

"אחרי שיצאנו ארבע שנים, נסענו לטיול ביחד לברצלונה, אחד 'היתרונות' בלהפתיע מישהי שלא רואה, הוא שאינה ראתה לאן אני לוקח אותה", אמר לפידות. "שמרתי על הטבעת הזו במשך שבוע שלם בכל ברצלונה מפני כייסים, הרגשתי שהגיע הרגע המתאים לעשות את זה, כרעתי ברך. אני מקווה שנמצא את הטבעת הזו, יש אנשים טובים ואנחנו מאמינים שזה אפשרי", סיכם לפידות. 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. עלית יהלומים ותכשיטים

    יואב וחלי היקרים ,
    אל דאגה במקרה ולא מצאתם את הטבעת . אתם מוזמנים אלי למשרד שבבורסת היהלומים ברמת גן ולקבל מתנה טבעת יהלומים ללא שום עלות מחברת ״עלית יהלומים ותכשיטים ״.
    הרצל כהן 0543-977453

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תהפכי כוס שקופה נקייה תחשבי על הטבעת תמצאי אותה

  3. יהודי

    אדון הרצל כהן מ"עלית יהלומים לתכשיטים",
    רגשת!!!
    ככה בפשטות, מבלי להכיר את הזוג…
    כל הכבוד!
    עם ישראל חי

  4. אנסטזיה

    קונים חדש בלי להניד עפעף ומוצאים אם יש צורך באמונה קדומה תורנית שתחזק את ההחלטה כמו
    הברכה עכשיו מוגברת …
    נישואים יפים ונצחיים .
    לא בוכים על חפצים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות