דב צור. צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי

ראש עיריית ראשון לציון לשעבר דב צור הגיש מועמדות לתפקיד יועץ להנהלת העיר בת ים

צור שמתמודד עם חקירת משטרה ומנכ"לית עיריית חולון שפרשה בעקבות דוח ביקורת קשה, ניגשו למכרז לתפקיד יועץ הנהלת העיר

פורסם בתאריך: 19.6.19 18:29

ראש עיריית ראשון לציון היוצא, דב צור, הגיש מועמדות לתפקיד היועץ להנהלת העיר בת ים. זאת לאחר שעיריית בת ים פרסמה הודעת קול קורא לתפקיד היועץ לשנת 2019. הוא עבר את תנאי הסף ונכנס לרשימת המועמדים המובילה לתפקיד.



בתוך כך נכנס צור לרשימת המועמדים יחד עם מנכ"לית עיריית חולון לשעבר, חנה הרצמן שפרשה מתפקידה בעירייה. פרישתה באה בעקבות דו"ח חריף של מבקר המדינה בדבר הליקויים בהתנהלותה.

כזכור, פינה צור את מקומו לאחר עשר שנות כהונה בעקבות הפסד בבחירות המקומיות. לאחר ההפסד הוא הודיע על פרישתו מהחיים הפוליטיים, אליהם נכנס לפני כ-20 שנה. אולם מלבד ההפסד בבחירות, מתמודד צור בימים אלה עם חקירה משטרתית ב"פרשת ביטן". לפני כשלושה חודשים הודיעה המשטרה כי הצליחה לגבש נגדו תשתית ראייתית בפרשה.

לפני כשלושה חודשים קיבל צור הצעה לשמש כיועץ לעיריית רמת גן מראש העירייה, כרמל שאמה הכהן, אך התפקיד בוטל. בדומה לכך, גם תפקידה של הרצמן, כיועצת עיריית רמת גן בתחום התרבות, בוטל לאחר שזכתה לגינויים רבים מצד פעילים חברתיים בעיר. במקרה של צור, פנה הכהן לתושביו בפייסבוק וערך סקר האם הוא מתאים לתפקיד לאור החשדות נגדו. המינוי סוקל לאחר שהתושבים הביעו התנגדות נחרצת וקבעו כי בהעסקתו של צור ישנה פגיעה באמון.

צור, הגיב לדברים ואמר: "הגשתי הצעה לעיריית בת ים והם מגדירים לעצמם את רשימת המועמדים. לאחר מכן הם סוגרים ביניהם לפי ההצעות. אני לא היועץ שם, אבל כן הגשתי מועמדות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות