גני ילדים בפיקוח
גני ילדים בפיקוח

נמנעה השביתה בגני הילדים בבת ים

הסתדרות המורים ביטלה את השביתה בגני הילדים לאחר שעיריית בת ים הסדירה את ניהול תקציב הגנים

פורסם בתאריך: 18.6.19 17:46

לפני שבוע דיווחנו כאן ב"השקמה בת ים" כי בהסתדרות המורים מאיימים להשבית את גני הילדים בעיר בת ים אם לא יוסדר ניהול תקציב הגנים. היום (שלישי) מתברר כי הנושא נפתר והגיע לסיומו לאחר שעיריית בת ים העבירה לגננות מכתב עם בקשה לפתיחת חשבון בנק על שמה של העירייה בבנק הדואר, בהתאם ללשון החוק.



במהלך החודש האחרון עלו היחסים בין הסתדרות המורים לעיריית בת ים על שרטון. זאת בשל אי הסדרת ניהול התקציב בגני הילדים בעיר כך שהגננות נאלצות לנהל את תקציב הגן מחשבונן הפרטי. מצב זה הוא מנוגד לחוק שקובע כי על הגננות להפקיד את הכספים בחשבון בנק נפרד על שם המוסד שהגננת היא מורשת חתימה בו.

אולם בפועל הרשות לא פתחה חשבונות כאלה ולכן הגננות נאלצו להפקיד את הכספים בחשבונן הפרטי. בשל כך, יו"ר סניף הסתדרות המורים בבת ים, ענת טוראל דדון התרעמה בשבוע שעבר ואיימה בהשבתת הגנים במידה והנושא לא ייפתר. אולם היום הנושא הגיע לפיתרון והשבתת הגנים נמנעה.

דדון בירכה על הפיתרון שהושג ואמרה: "עיריית בת ים נענתה לדרישת הסתדרות המורים לפעול על פי החוק, ולאחר 15 שנה מכינון התקנה בעניין חשבונות הבנק של גני הילדים – הדברים החלו להסתדר. אנו מודים למנכ"לית העירייה, אפרת יודפת אפק ולממלא מקום וסגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, אלי יריב על הטיפול בסוגיה חשובה זו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות