צילום: Robert Kneschke / shutterstock.com

בהסתדרות המורים מאיימים ״נשבית את כל הגנים״ – בעירייה מנגד "האיום הוסר"

בשל אי הסדרת ניהול התקציב בגני הילדים בבת ים, מאיימים בהסתדרות המורים להשבית את הגנים

פורסם בתאריך: 11.6.19 14:49

הסתדרות המורים מאיימת להשבית את כל הגנים בעיר בעוד שבוע מהיום (שלישי). זאת לאחר שלא הצליחו להגיע להסכמות עם עיריית בת ים בנוגע לניהול תקציבי הגנים.



בחודש שעבר דיווחנו כאן ב"השקמה בת ים" על כך שהסתדרות המורים הכריזה על סכסוך עבודה בשל אי הסדרת ניהול התקציב בגני הילדים בבת ים. לטענתם, נאלצות הגננות לנהל את תקציב הגן מחשבונן הפרטי וזאת בניגוד להוראת החוק. על פי החוק יש להפקיד את הכספים בחשבון בנק נפרד על שם המוסד שהגננת היא מורשת חתימה בו. אולם בפועל הרשות לא פותחת חשבונות כאלה ולכן הגננות נאלצות להפקיד את הכספים לחשבונן הפרטי.

יו"ר הסתדרות המורים בבת ים, ענת טוראל דדון מסרה: "עד כה, אף גננת לא קיבלה הודעה שמזמנים אותה לבנק לעשות שינוי בחשבון. שבוע זה די והותר גם אם היה חג באמצע. בתאריך ה-18 ביוני נשבית את כל הגנים בבת ים אם לא יקרה מה שהובטח לנו".

בהסתדרות המורים בבת ים מסבירים כי בפגישה שנערכה בין הצדדים הושגה הסכמה. לטענתם, סוכם שהעירייה תקבל מספר הצעות מבנקים בעיר שיסוכמו דרך החשב, ולאחר מכן ייפתחו חשבונות בנק על שם הרשות, כשהגננות יהיו מורשות חתימה בהם. עוד הוסיפו כי "הסתדרות המורים תכריז על סכסוך עבודה אם עד יום חמישי הקרוב, ה-13 ביוני, עיריית בת ים לא תפעל. משרד החינוך במחוזות השונים נמנע מלנקוט עמדה ולא פועל כמתחייב לאכיפת העיריות בהתאם להוראות החוק".

מעירית בת-ים נמסר בתגובה כי "הנושא כבר הוסדר בין הצדדים במהלך פגישה שקיימה מנכ"לית העירייה עם נציגי הסתדרות המורים. בפגישה הוסכם כי בשבועות הקרובים תושלם הסדרת הנושא בהתאם. בנוסף שוחחו ראש העיר, צביקה ברוט ויו"ר הסתדרות המורים, יפה בן-דוד וברכו על ההסדרה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות