צילום: Spic / shutterstock.com

פרסום ראשון: העירייה תשקיע 20 מיליון שקל בשבילי אופניים

השביל יעבור גם בין השכונות הפנימיות והעבודות צפויות להתחיל כבר בחודשים הקרובים. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 18.6.19 14:25

על אף מצבה הכלכלי הקשה של עיריית בת ים, בכוונתה להשקיע כ-20 מיליון שקל בהקמת שבילי אופניים בעיר. ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הודיע כי העירייה תשקיע בשנים הקרובות סכום של כ-20 מיליון שקל במטרה לרשת את העיר בשבילי אופניים מתקדמים ובהתקנת אמצעי בטיחות.

כמו כן, ציינו בעיריית בת ים כי במקביל נערכים לביצוע פיתוח סביבתי של מתחמים רבים בתוואי השביל, שימש גם את רוכבי הקורקינטים, שכיום נוסעים על המדרכות ומסכנים את הולכי הרגל.



ל"השקמה בת ים" נודע כי על פי התוכנית, שביל האופניים יחבר את הרוכבים מראשון לציון בדרום ועד לתל-אביב בצפון, והוא יעבור לא רק על הטיילת ובשדרות העצמאות – אלא גם בתוך השכונות הפנימיות, בהן שכונת רמת הנשיא ורמת יוסף. בנוסף, יאפשר תוואי שביל האופניים לבצע פיתוח של גינות ציבוריות לאורך התוואי.

עוד נמסר מהעירייה כי רוב המימון גויס ממשרד התחבורה, שהגדיל את ההשתתפות שלו בפרויקט. זאת, בהמשך להבטחה שהעניק שר התחבורה לשעבר ישראל כ"ץ במהלך ביקור בבת ים לפני כחודשיים. התוואי עצמו ישתלב במסגרת פרוקיט השבילים ״אופני דן״ שמובילים משרד התחבורה וחברת נתיבי אילון.

ברוט, שחשף את התוכנית במהלך הכנס הארצי "חולץ פקקים" בנושא תחבורה, ציין כי ביקש לוודא שהעבודות לביצוע התוואי לא יכבידו על התושבים, ולא תהיה להם השפעה על הפקקים והעומסים שנוצרו בעיר בעקבות עבודות הרכבת הקלה. כן יציין כי העבודות צפויות להתחיל כבר בחודשים הקרובים.

"מדובר בצעד שיהיה חלק מהמפכה שנעבור בעיר בחמש השנים הקרובות", ציין ברוט, "הפרויקט הזה יציב את בת ים בשורה אחת עם הערים המתקדמות בארץ ובעולם, ותושבים רבים שרוצים לעבור לשימוש באופניים יוכלו לעשות זאת בקלות. לצערי מעט מדי בת-ימים בדור הנוכחי משתמשים באופניים, ואנחנו חייבים לוודא שהמהפכה הזו תהיה זמינה עבורם כבר עכשיו, לא רק בדור הבא. השילוב של שבילי אופניים יחד עם התיקונים שביצענו בעבודות הרכבת, יאפשרו לנו כבר בעוד שנתיים לקבל הקלה דרמטית ושיפור גדול בתחום התחבורתי בעיר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אלי

    כל הכבוד – אולי ככה נוכל להשיר את המכונית בבית ולא נעמוד בפקק. מתי ????

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות