צילום: goga18128 / shutterstock.com

בעקבות תלונות: שינויים בעוצמת קריאות המואזין

במשטרה בדקו את תלונות התושבים, בעקבות פנייתו של אורי בוסקילה, ומצאו כי אכן הוגברה עוצמת הרמקולים מחוץ למסגד

פורסם בתאריך: 10.6.19 12:49

בשבועות האחרונים תושבים רבים בבת ים התלוננות על כך שעוצמת קריאת המואזין הוגברה, ונשמעת מיפו השכנה בשעות הבוקר המקודמות והערב המאוחרות. בעקבות התלונות נעשתה פנייה למשטרה, ול"השקמה בת ים" נודע כי בעקבות מפגש עם גורמי דת תונמך עוצמת הרמקולים, שהוגברה במהלך חודשי הרמדאן.



כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים", בעקבות תלונות התושבים פנה סגן ראש העיר ומחזיק תיק ההנדסה, אורי בוסקילה, במכתב לראש העיר תל אביב, רון חולדאי, בבקשה לטפל בנושא. בנוסף, פנה בוסקילה למפקד מרחב תל-אביב במשטרה, ניצב דוד ביתן.

בעקבות הפנייה, השיבו במשטרה לבוסקילה כי "מבדיקת בפנייתך מול הגורמים המוסמכים, נמצא כי בשל חודש הרמדאן, אכן הוגברה עוצמת קריאות המואזין הבוקע ממסגד ג'בליה ברחוב קדם הקורא לתושבי יפו המוסלמים לתפילה".

חג הרמדאן החל השנה לפני כחודש, ב-5 במאי, והסתיים לפני שבוע, ב-3 ביוני. כעת, עם סיום החג מודיעה המשטרה כי עוצמת הרמקולים תונמך. זאת, בעקבות סיכום שהושג בפגישה בין נציגי המשטרה לבין גורמי דת ונציגי המסגד.

בתשובה שקיבל בוסקילה מפקד הדר נבון, קצינת תלונות הציבור במרחב יפתח, נכתב: "נערכה פגישה עם גורמי דת המקורבים למסגד, וסוכם כי לאור פניות האזרחים המלינים על עוצמת הרעש הבוקע מהמסגד, תונמך עוצמת הרעש".

בוסקילה עצמו לא לגמרי מרוצה מהתוצאה. לדבריו היה על המשטרה לפעול קודם. "עם כל הכבוד לרמדאן זו לא סיבה לתת לעיר שלמה לסבול".

בוסקילה הוסיף כי ימשיך לעקוב אחר הנושא.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות