שמואל אזולאי

מרגש: חולה הפרקינסון שגר באוהל יקבל טיפול שיניים בחינם

רופא שיניים שנחשף לסיפורו של שמואל אזולאי החליט להרים את הכפפה ולטפל בשיניו בהתנדבות מלאה

פורסם בתאריך: 3.6.19 16:20

בשבוע שעבר דיווחנו כאן ב"השקמה בת ים" על שמואל אזולאי, חולה פרקינסון בן 60 שנאלץ לגור באוהל בעקבות בעיות כלכליות. לאחר שהסיפור הופץ ברשתות החברתיות, הגיעו תושבים רבים לסייע לו ואף איש עסקים אשר הציע לו קורת גג עד שהרשויות ימצאו לו פתרון קבוע. כעת קיבל אזולאי בשורה משמחת נוספת – רופא שיניים ששמע על הסיפור התנדב לממן לו שיקום מלא של חלל הפה.



סיפורו המרגש של אזולאי נחשף בסרטון שהועלה לפייסבוק. את הסרטון העלה הפעיל החברתי מאיר בכר בו נראה אזולאי כשהוא מתגורר באוהל במגרש נטוש בטיילת בת ים. במהלך הסרטון מסביר אזולאי כי הוא נאלץ להתגורר ברחוב בעקבות בעיות כלכליות. זאת לצד ההתמודדות עם מחלת הפרקינסון שמקשה עליו לנהל אורח חיים רגיל ולצאת לעבוד.

בעוד שסיפר אזולאי במהלך הסרטון על מצבו הכלכלי הירוד ועל משפחתו שהפנתה לו גב, ניתן היה להבחין כי הוא סובל מבעיית שיניים קשה. בין שני מיליוני הצפיות להן זכה הסרטון, היה גם רופא שיניים אחד. שמו של הרופא הוא ד"ר אלכס רפפורט.

טיפולי שיקום הפה הן עסק יקר במיוחד והשתלות לפה מלא יכולות להסתכם בעשרות אלפי שקלים. סכומים אלה לא יכול אזולאי להשקיע. אולם, ד"ר רפפורט לא נשאר אדיש לסיפור והחליט לקחת אותו תחת חסותו.

בפוסט אישי שהעלה ד"ר רפפורט לדף הפייסבוק שלו הוא כתב: "לקחתי על עצמי פרוייקט נוסף לשקם את הפה של שמואל, אחרי שכולם התנערו ממנו, בעזרת השם נעשה ונצליח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות