הפוסט שריגש אלפים: נמצאה קורת גג לחולה הפרקינסון שחי באוהל

מאות הגיעו לאוהל שהפך לביתו של חולה הפרקינסון וביקשו לעזור, לאחר שמצבו נחשף בפייסבוק. "כשעבדתי עזרתי לכולם. עכשיו אני זרוק כמו כלב", הוא מספר

פורסם בתאריך: 30.5.19 16:34

סרטון שעלה בפייסבוק וזכה לשתי מיליון לצפיות, הוביל מאות אנשים להגיע לאוהל בבת ים עם שקיות מזון ומשקאות, כדי לסייע לחולה הפרקינסון חסר הבית. כמו כן, הגיע למקום איש עסקים שהחליט לתמוך באזולאי ולספק לו קורת גג.



הפעיל החברתי מבת ים מאיר בכר, העלה אתמול (רביעי) סרטון בדף הפייסבוק שלו, שבו הציג את שמואל אזולאי, בן 60, נזקק וחולה פרקינסון שנאלץ לגור באוהל מול חופי בת ים עקב מצוקה כלכלית קשה. הסרטון של בכר הגיע לשני מיליון צפיות, בארץ ובחו"ל, ולכ-4,000 שיתופים מגולשים מודאגים שביקשו לסייע.

תושב בתים דייר רחוב. אך חי הכן הרשויות. בושה מי שרוצה לגשת לעזור לתושב יש מימאפית הגבול בתים יש שביל עד לאוהל תודה לתושבי בתים

Опубликовано ‎מאיר בכר‎ Среда, 29 мая 2019 г.

אזולאי עצמו, קצת המום מתשומת הלב, מספר כי עבד כל חיו עד שחלה בפרקינסון. לפני כחודש וחצי, אחרי שנים שבהן התגורר באילת, חזר לבת ים והחל להתגורר באוהל. "זה מצב קשה, ובגלל מצבי נהגי מוניות לא מוכנים לקחת אותי. הם חושבים שאני נרקומן", הוא מספר.

"בל"ג בעומר היה חמסין כבד, נהיו לי כוויות חום ברגליים כי הן בלטו מחוץ לאוהל", הוא מוסיף, "כשעבדתי עזרתי לכולם. עכשיו אני זרוק כמו כלב. חודשיים לא התקלחתי. הגעתי לכאן כי זאת העיר שגדלתי בה, ובגלל הקרבה לים אני יכול להתנקות במים".

מי שהבחינו באזולאי הם רוכבי האופניים שעברו במקום שבו הציב את האוהל. הם עדכנו את בכר שהעלה את הסרטון. יחד עם בכר, פנתה מערכת "השקמה בת ים" למחזיק תיק הרווחה בבת ים, איציק דריקס, שהגיע למקום תוך זמן קצר, על מנת לעזור לאזולאי לקבל סיוע ממשרד השיכון והבינוי. במקביל הגיעו אנשים רבים שביקשו לעזור לאזולאי, אחד מהם אף לקח אותו תחת חסותו.

"אנשים טובים הגיעו מאילת, מרעננה, ראשון לציון ואפילו מהקריות. גם בארי קנפו, מעיריית בת ים הגיע וסייע לו רבות", סיפר בכר.

בנוסף, איש עסקים בשם שלומי אבוטבול, המתגורר בקרית ביאליק, הודיע שיסייע לאזולאי. "אני עוזר לנערים אוטיסטים בארגון אקי"ם, אבל אני לא עמותה", מספר אבוטבול, "זה רק אשתי ואני. אני אדם דתי עם אמונה מאוד חזקה. לפני שנה חליתי בסרטן, ואחרי שהבראתי הבנתי שהעולם מתגמד כשאדם בצרה. הגעתי לבית והחלטתי שאני לא רוצה עסקים ולא כסף, פתחתי דף פייסבוק שבו אנשים פונים אליי, והתחלתי לעזור".

"אתמול שיתפתי את הסרטון של בכר, וכשאשתי חזרה הביתה היא לא הפסיקה לבכות. אנחנו גרים בקרית ביאליק, בבית של חמש קומות. יש לנו יחידת דיור ובמקום להשכיר אותה החלטנו לתת אותה לאזולאי, ולממן את החשמל, הבגדים, והאוכל, עד שימצא לו פתרון קבוע".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לשלומי אבטובול ריגשת אותי יש אנשים טובים בעולם ובעיקר יש אלוהים

  2. אלמוג

    איזה אנשים רבים וטובים הצליחו לאדם חסר קורת גג תתברכו לכם עם ישראל היקר

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איך אפשר לתרום וגם לעזור יש טלפון?

  4. מיכל

    כל הכבוד למשפחת אבוטבול מקריית ביאליק פשוט אין מילים מרוב התרגשות

  5. יערה

    פשוט מרגש, מי שעוזר אלוהים שולח לו בחזרה, תודה לאל שיש אנשים טובים בעולם

  6. טל

    שיהיה בריא ברוך השם אנחנו חיים בישראל לא מתים ברעב פה למרות המצב !

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ורק ביבי לא יודע מה קורה מתחת לאף שלו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות