צילום: פרויקט הריסה ובניה. מתחם הרב מיימון בבת ים
צילום: פרויקט הריסה ובניה. מתחם הרב מיימון בבת ים

פינת הרחובות הרב מימון ואנה פרנק: שני מגדלים בדרך

על רקע ההצהרות על העצירת המגדלים: הוועדה המחוזית אישרה את פרויקט שיכלול ב128 דירות ו-700 מ"ר של שטחי מסחר

פורסם בתאריך: 21.5.19 16:52

הוועדה המחוזית אישרה את פרויקט ההתחדשות העירונית ברחובות הרב מימון ואנה פרנק בבת ים. במסגרת הפרויקט, שיבוצע על ידי קבוצת אלמוג, צפוי להיהרס מבנה רכבת בן חמש קומות ובמקומו ייבנו שני בניינים עם 128 יחידות דיור, שטח מסחרי בן 700 מ"ר ועוד 1,700 מ"ר שיוקצו לטובת מבני ציבור.



הדירות בפרויקט החדש, שיתאפיין בעירוב שימושים, יהיו של 3, 4 ו-5 חדרים ודירות פנטהאוז, שייבנו בשני מגדלים של 13 קומות ו-25 קומות. זאת, כאשר קומת הקרקע בפרויקט תכלול בתי עסק ומעליה קומה לטובת מבני ציבור.

הפרויקט אושר בוועדה המחוזית, על אף הצהרותיהם של ראש העיר, צביקה ברוט וסגנו ומחזיק תיק ההנדסה, אורי בוסקילה, כי יילחמו במגדלים, משום שלטענתם "חונקים את העיר".

הדיירים המתגוררים כיום בבניין שעתיד להיהרס ייזכו לשדרוג משמעותי: במקום דירות 3 חדרים שנמצאות כיום בבעלותם, כל אחד מהם יקבל דירת 4 חדרים חדשה, בשטח המשתרע על כ-100 מ"ר בנוי כולל מרפסת בשטח של 12 מ"ר, חנייה ומחסן.

המשנה למנכ"ל קבוצת אלמוג, עו"ד אמיר הלר, מסר: "הפרויקט יביא לשינוי מהותי באיכות ובטיחות חיי הדיירים. אנו עובדים עליו מאז 2013 ונרגשים להגיע לשלב חשוב כל כך של אישור התכנית. בת ים נהנית כיום מפריחה שנובעת מהליכי התחדשות מואצים ומהמיקום המצוין שלה במרכז הארץ. פעילות הרכבת הקלה שעתידה להתחיל בשנים הקרובות תחזק עוד יותר את העיר שכבר כיום הינה אחת הערים המובילות בגוש דן".

עוד באותו הנושא:

בוסקילה: סוף להשתוללות הפינוי בינוי – עוצרים את המגדלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תמשיכו לפרנס יזמים וקבלנים חנקתם את רמת הנשיא סתמתם את האוויר והנוף. ולמטה פקקים וחניות.

  2. תושבת רמת הנשיא

    השכונה קורסת כבר עכשיו אי אפשר לזוז פה!!!! דוקא פה החלטתם לאפשר מגדלים??? עוד פעם נגור באתר בנייה? ולמה 22 קומות? מה רע בתמא לחזק ולהוסיף 2 קומות? מה צריך עוד קומת מסחר מול המרכז המסחרי שיש בו הכל???!
    אתם מאלצים אותנו לברוח מהשכונה וחבל מאוד, סמכנו על ברוט שיעצור את זה ובשביל זה בעיקר בחרנו בו פה בשכונה.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות