המקלטים לא ייפתחו (צילום: מורן בן זכאי)
צילום: מורן בן זכאי

ימים ספורים לפינוי: צו הריסה למקווה שנבנה במקלט ציבורי

עיריית בת ים הוציאה צו הריסה למקווה שהוקם במקלט ציבורי בעיר. בתוך כך הגורמים שהשתלטו על המקום יתפנו בימים הקרובים והמקווה יהרס

פורסם בתאריך: 21.5.19 15:27

תושבי שכונת ניצנה בבת ים יכולים לנשום לרווחה. עיריית בת ים הוציאה צו הריסה למקווה שהוקם במקלט הציבורי שברחוב השלושה 52. הצו מורה לגורמים שהשתלטו על המקום להתפנות בתוך 30 יום החל מיום קבלת הצו. בהתאם לכך, המקווה והבניה החורגת במקום יהרסו גם הם.

לפני כחודשיים נשמעו מספר אזעקות בגוש דן והשפלה, שגרמו לתושבים רבים משכונת ניצנה לחשוש. שכונת ניצנה היא בין השכונות הישנות ביותר בעיר, שבה מרבית הבניינים אינם יציבים מספיק במקרה של נפילות טילים. כמו כן, בדירות אין ממ"דים, המרחב המוגן העומד לטובת האזרחים הוא המקלט הנמצא בבניין המשותף או המקלט הציבורי בשכונה, וברגע האמת גילו התושבים כי גורמים לא ידועים השתלטו על המקלט, ופתחו בו מקווה פיראטי לגברים בלבד.



המקרה המוזר של המקווה בתוך המקלט, פורסם כאן, ב"השקמה בת ים". המקלט הציבורי נמצא נעול ומרושת במצלמות אבטחה פרטיות. השלט שמכריז על "מקלט ציבורי" נמחק באופן רשלני, ודודי שמש מוקמו מעל המקלט – במה שהאיר את תשומת ליבם של התושבים המודאגים.

בעקבות החשיפה, מסרה עיריית בת ים כי "הנושא ייבדק, ואם יתברר שבעבר ניתנו אישורים שלא כדין הרי שהדבר יטופל בחומרה"

כעת, בעקבות החשיפה הוצא צו הריסה לבניה הלא חוקית במקלט הציבורי. גורמים בכירים בעירייה אישרו את הוצאת הצו והוסיפו כי הפינוי והריסת הבניה החריגה צפויים לקרות בימים הקרובים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ויק

    מה עם המקלט הציבורי ברחוב לויטן הקימו בית כנסת צאן קדושים ולא מאפשרים לנו הדיירים להשתמש בו בעיתות חירום, גם שם הותקנו מצלמות והם פועלים ללא רישיון. יש לפנותם מידית ולא לחכות שחלילה יקרה אסון. כאילו אין מספיק בתי כנסת בעיר.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות