מוט ברזל בים. צילום: טל אברבנל
מוט ברזל בים. צילום: טל אברבנל

הסוף לפציעות בחופי בת ים? מוטות הברזל נשלפו מהמים

לאחר שנפצעו מתרחצים ובעקבות פניית "השקמה בת ים", הוצאו מוטות הברזל המסוכנים משלושה חופים

פורסם בתאריך: 19.5.19 16:41

האם המתרחצים בחופי בת ים יפסיקו להיפצע? עיריית בת ים, הוציאה את המוטות המסוכנים, בעקבות דיווח "השקמה בת ים", כאן, על מתרחצים נפצעו ממוטות ברזל חדים שהיו מתחת למים ובקושי גלויים לעין. מוטות הברזל הוסרו משלושה החופים: הסלע, הגולשים וטובגו.



הרוחצים מספרים כי הברזלים ממוקמים כבר שנים ארוכות בחופי הרחצה, וכי במשך השנים מעולם לא היה ניסיון להסירם. בחודשים האחרונים נפצעו כמה רוחצים. באחד המקרים אחת הנפגעות נזקקה לטיפול רפואי דחוף בעקבות חור עמוק שנוצר ברגלה. לאחר הפציעות סיפרו הרוחצים כי רבים מהם פנו לעירייה בנושא המפגעים המסוכנים ודרשו את הסרתם, אולם לדבריהם הדבר לא נעשה.

בתגובתה מסרה עיריית בת ים כי "לא הועברה פנייה בנושא לאגף החופים או למוקד העירוני", והודיעה כי בעקבות הפנייה "אגף החופים שלח צוות למקום לבחון את המפגע ולטפל בו באופן מיידי". לאחר מאבק עיקש שאף הצריך טרקטור הוסרו המפגעים משלושת החופים, וכעת המתרחצים יכולים לרחוץ בבטחה".

דודו אדרי, נציג הגולשים בבת ים, מסר ל"השקמה בת ים" כי "אנחנו שמחים מאוד שיש מי שמקשיב לטענות שנטענו במשך שנים לגבי המפגעים בחוף הים. אני די בטוח שזו רק ההתחלה, ואת השינוי כבר רואים. אנחנו נמשיך לעבוד בשיתוף עם העירייה עד הוצאת כל המפגעים בחופינו ומחכים בקוצר רוח לתוכנית שיפור תנאי החוף והמצוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי

    לאחר מאמצים רבים שהצריכו טרקטור. הלו זה עיריה מה זה להביא טרקטור.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות