צילום: טל אברבנל
צילום: טל אברבנל

מתרחצים מבת ים נפצעו ממוטות ברזל שתקועים בים

תושב בת ים: "כשהייתי בחוף שמעתי נערה צועקת. המים שמסביבה נצבעו באדום. הברזל פשוט חורר לה את הרגל"

פורסם בתאריך: 12.5.19 17:48

מוטות ברזל חדים, הממוקמים במיימיה הרדודים בחופי בת ים מהווים סכנה לרוחצים, ואף פגעו בכמה מהם. הברזלים אינם גלויים לעין, הם נמצאים בתוך המים ובעקבות כך גרמו לפציעות רבות. כעת, בעקבות פניית "השקמה בת ים" הודיעה העירייה כי תפטל במפגע המסוכן.



דודו אדרי, נציג הגולשים, מספר: "לפני 30 שנה העירייה מיקמה גדרות בחוף הים, לימים הורידו את הגדרות אך שאריות הפסולת נשארו. כבר שנים רבות שאנו זועקים ומבקשים לטפל במפגע המסוכן. רוחצים רבים התריעו לא פעם ולא פעמיים ודבר לא קרה".

"לפני מספר ימים הפניתי את תשומת ליבו של ירון לוי, מחזיק תיק החופים, ואני מקווה שעכשיו הדבר יטופל. מדובר מפגע שסיכן וממשיך לסכן את הרוחצים", מוסיף אדרי.

אביב ניצן, תושב בת ים שסייע לצעירה שנפצעה בחוף הסלע סיפר: "כשהייתי בחוף שמעתי נערה צועקת, רצתי אליה עם כמה גולשים שהיו במקום, וראינו שהיא לא מפסיקה לדמם, המים שמסביבה נצבעו באדום. הבחורים הובילו אותה לחוף והיא נזקקה לטיפול רפואי. אחרי זה שמעתי מהגולשים שהיא לא הראשונה. הברזל פשוט חורר לה את הרגל".

מעיריית בת ים נמסר: "מבדיקתנו עולה כי לא הועברה פנייה בנושא לאגף החופים או המוקד העירוני. עם קבלת המידע אגף החופים שלח צוות למקום לבחון את המפגע ולטפל בו באופן מיידי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אלון

    המוקד העירוני פשוט בדיחה. התלוננתי מספר פעמים על כל מיני דברים. אפילו תלונה אחת לא טופלה!!! מקסימום באו פקחים ראו צילמו והלכו. הפיקוח שואף ל-0 מהמינוס. כשיגיע ל-0 אפשר יהיה לומר שיש שיפור. אדון ברוט הגיע הזמן לנקות את האורוות.

  2. Ami

    נכון המוקד לא מטפל בתלונות כותבים טופל ובזה נגמר הפסולת לא מפונה!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות