חברותיה של הפצועה בפיצוץ הרכב: הפסיקו להפיץ תמונות

חברותיה של בת ה-28 מבת ים, שנפצעה בפיצוץ שאירע ככול הנראה על רקע ניסיון חיסול חשבונות, יוצאות למלחמה בעקבות הפצת התמונות שבהן היא מתועדת לאחר הפציעה

פורסם בתאריך: 5.5.19 16:43

חברותיה של בת ה-28 שנפצעה קשה בפיצוץ הרכב בחיפה, יצאו בהודעה חריפה לגולשים שמפצים שמועות ומשתפים תמונות קשות של הפצועה, וקוראים להתפלל לשלומה.

צילום: דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה



ביום שישי, בשעות הצהריים, התפוצץ רכב במרכז הכרמל בחיפה. כתוצאה מהפיצוץ נפצעו קשה, עם פגיעות בגפיים תושבת בת ים וגבר בן 34. על פי החשד הפיצוץ אירע על רקע פלילי וניסיון חיסול חשבונות, כאשר היעד היה הגבר שישב במכונית.

בעקבות הפיצוץ ולאחר שנודע שהאישה, תושבת בת ים, נפצעה באורח קשה. החלו להפיץ בוואטספ תמונות קשות שצולמו אחרי הפציעה, שמועות בנוגע אליה ובנוגע למקרה. זאת, בשעה שחברותיה הרבות ביקשו לקרוא פרקי תהילים ולהתפלל לשלומה. החברים אף הפיצו מסר ברשתות החברתיות: "לכל אותם אנשים שמעבירים תמונות מזעזעות, העניין נמצא בחקירה. כל מי שיעביר את התמונה ייענש. במקום להתעסק בלהתפלל אתם עסוקים באיך זה נראה".

"אנחנו המומים, היא ממשפחה טובה ונורמטיבית", ציינו חבריה הקרובים. "אנחנו מבקשים מכל האנשים, בשם אלה  שאוהבים אותה, להפסיק ולהפיץ שמועות לא נכונות, כשהיא בבית החולים, במצב קשה ונלחמת על בריאותה".

חברתה הקרובה, הוסיפה: "אני מתפללת לשלומה שהיא תעבור ותצא מזה. זה תפס אותנו בהפתעה גמורה. יהיה לה מאוד קשה להחלים, אבל אנחנו נהיה איתה בכל הרגעים הקשים ונלווה אותה במה שהיא תצטרך על מנת שהיא תתאושש".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות