צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

בת 28 מבת ים נפצעה קשה בפיצוץ הרכב בחיפה; צפו בתיעוד:

שני פצועים קשה בפיצוץ במרכז הכרמל שבחיפה. על פי החשד מדובר בניסיון חיסול. עד ראייה: "ברגע הפיצוץ היו המון ילדים שחזרו מבית הספר"

פורסם בתאריך: 3.5.19 20:26

תושבת בת ים, בת 28, נפצעה באורח קשה כתוצאה מפיצוץ הרכב שאירע היום (שישי), בשעות הצהריים, בצומת הרחובות שדרות הנשיא ושער הלבנון במרכז הכרמל בחיפה. מצבה של הפצועה לא יציב. בנוסף, נפצע באורח קשה גם גבר כבן 34, גם הוא עם פציעות קשות בגפיים. שלושה נפגעי חרדה פונו לבית החולים כרמל.

הרכב התפוצץ בעת שעמד ברמזור. על פי גורמים במשטרה האירוע הוא ככל הנראה על רקע פלילי. עוד מסרו כי הפצוע הוא דמות מוכרת למשטרה ועל פי החשד מדובר בניסיון חיסול.

צילום: מירב גולדשטיין



מדוברות בית החולים רמב"ם נמסר כי שני הנפגעים הובלו לחדר ההלם והם מונשמים. השניים צפויים לעבור סדרת ניתוחים אורתופדיים, ולאחריהם הם יועברו למחלקת טיפול נמרץ.

צפו בזירה לאחר הפיצוץ (צילום: אורי לביב):

חובש בכיר במד"א מתן אופנהיימר, שהגיע לזירה לאחר הפיצוץ, סיפר: "שמעתי פיצוץ עז, ניגשתי לחלון וראיתי רכב שעולה ממנו עשן סמיך. רצתי למקום והבחנתי בגבר ובאשה ששכבו מחוץ לרכב. הגבר היה בהכרה וסבל מפגיעות קשות בגפיים, והאשה היתה גם היא בהכרה וסבלה מפגיעות קשות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הם פונו בדחיפות לבית החולים כשמצבם קשה. כמו כן טיפלנו בשלושה נפגעי חרדה שהיו עדים לאירוע ופינינו אותם להמשך טיפול בבית חולים".

צפו בזירה (צילום: מירב גולדשטיין):

 

אורי לביב, עד ראייה שהיה במקום, סיפר: "אני וחבר שלי עמדנו בתחנת אוטובוס בשדרות הנשיא, כעשרה מטרים מהמקום. ברגע הפיצוץ היו המון ילדים שחזרו מבית ספר והם נבהלו מאוד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עצוב מאוד.

    מי שישן עם כלבים שלא יתפלא שמתעורר עם פרעושים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות