צילום: טל אברבנל
צילום: טל אברבנל

זה קורה: אליפות הארץ בגלישה מגיעה לחופי בת ים

אחרי עשור של הפסקת הפעילות בעקבות מצבה הכלכלי הקשה של העיר, האירוע הענק שיכתיר את נציג ישראל באולימפיאדה ייפתח מחר. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 10.4.19 17:29

אליפות הארץ בגלישה מגיעה מחר (חמישי) בחופי בת ים. כפי שפורסם לראשונה כאן ב"השקמה בת ים", על אף מצבה הכלכלי הקשה, נבחרה העיר להיות המארחת הרשמית של תחרות אליפות ישראל בגלישה. מארגני התחרות שבחנו את תחזיות מידי יום, החליטו לקיים אותה מחר, בשל מצב הרוח והגלים.



התחרות תיפתח בשעה שמונה בבוקר, ובסופה יוכרז אלוף ישראל, שגם יזכה לייצג את המדינה לראשונה באולימפיאדה. על התואר יתחרו 60 מטובי הגולשים בארץ, שיגיעו לחופי בת ים. החגיגה הספורטיבית תתקיים  כעשור לאחר שהופסקו אירועי גלישה, בעקבות בעיות כלכליות. הפעם, לאחר שנמצאו נותני חסויות הצליחו המארגנים להחזיר את האירוע לעיר.

האירוע שייערך בחוף טובגו, צפוי לארח מבקרים וחובבי גלישה וספורט רבים גם מחוץ לעיר שיגיעו לבת יםץ על פי הערכות צפויים להגיע כ-500 מבקרים לאירוע הפתיחה, שיסוקר בערוצי הספורט.

נציג הגולשים בבת ים, ומי שעמל רבות כדי להביא את תחרות הגלישה לעיר, הוא דודו אדרי שאמר: "האירוע לא יכול היה להתקיים ללא התערבותו של סגן ומ"מ ראש העירייה אלי יריב. הוא דאג שהתחרות תתקיים בבת ים ללא תקציב חריג ולמרות ההוצאות הרבות, דאג לא לוותר על האירוע בזכות האופציה לספונסרים. תודה נוספת מגיעה לאשר בן יאיר ולסגן ראש העירייה ירון לוי ואושרת ממחלקת הספורט והחופים".

אושרת חבר אזולאי, מחזיקת תיק הספורט, הוסיפה כי "העיר בת ים התברכה בחופי ים אשר יהווה פלטפורמה משמעותית לספורט בכלל ולענפי הספורט הימי בכלל. תחרות הגלישה בעיר בת ים הינה אבן יסוד ראשונה למינוף ענפי ספורט השייט, כדורעף החופים וכמובן גלישת הגלים".

עוד באותו הנושא:

לאחר עשור: סבב אליפות ישראל גלישה לבוגרים יחזור לבת ים

גולש עם כיפה – "גלישה היא לא רק לציבור החילוני"

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות