צילום: טל אברבנל
צילום: טל אברבנל

בדרך לאולימפיאדה: תחרות אליפות ישראל בגלישה מגיעה לעיר

על אף מצבה הכלכלי של העיר והעובדה שהעירייה לא הצליחה להעניק תמיכה, העיר תהיה המארחת הרשמית של תחרות אליפות ישראל בגלישה. מה מחכה לכם?

פורסם בתאריך: 26.3.19 11:48

לאחר עשור שבמהלכו לא אירחה תחרויות גלישה, ולמרות מצבה הכלכלי הקשה, בת ים נבחרה השנה להיות המארחת הרשמית של תחרות אליפות ישראל בגלישה.

התחרות הראשונה של העונה תפתח את עונת התחרויות 19/20 בסופה יוכרז על אלוף ישראל. המועד המדויק ייקבע בהתאם למצב הרוח והגלים, והוא צפוי להיות כבר בשבועות הקרובים – "ביום הראשון של הגלים", כך מסרו מארגני התחרות. כמו כן, בסופה של התחירות יוכרע מי ייצג את ישראל באולימפיאדה, ונראה כי הציפיות מהגולשים הבת ימים גבוהות במיוחד.



האירוע ייערך בחוף טובגו בבת ים, וצפויים להגיע אליו מבקרים רבים. הערכה היא שכ-500 חובבי גלישה וספורט מחוץ לעיר יגיעו לבת ים, כשאליהם יתווספו כמובן תושבי העיר. האירוע יסוקר בערוץ הספורט ויועבר בשידור חי, וכן בערוצי הטלוויזיה השונים.

דודו אדרי, נציג הגולשים בבת ים, ואלוף ישראל לשעבר בגלישה, אמר: "לצערנו, נושא הגלישה הוזנח בעירנו אך לא עוד. הנהלת העיר הוחלפה והגלישה חזרה לראש סדר העדיפויות העירוני. בת ים היא עיר ששוכנת על חוף הים ואין סיבה שהיא לא תייצר אלופים בעיקר על רקע בעובדה שהסצנה לא מפסיקה להתרחב גדלה מאד בשנים האחרונות".

אולם, למרות האופטימיות, גם אדרי אינו יכול להתעלם מהמצב הכלכלי הקשה בעיר: "חשוב מאד לציין שבת ים היא עיר תחת מצור כלכלי כבד, ויחד עם זאת בכירים בהנהלת העיר דחפו לקיום האירוע ומצאו פתרונות אלטרנטיביים שבסופם האירוע יתקיים ללא תמיכה כלכלית מצד עיריית בת ים אלא מצד נותני חסות חיצוניים וחברות מסחריות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות