תושבי בת ים נוהרים לחופים: עומסי תנועה כבדים

על רקע החלטת העירייה להקדים את פתיחת עונת הרחצה, תושבים רבים העדיפו לבלות את יום השבתון השמשי על חוף העמוס במתרחצים

פורסם בתאריך: 9.4.19 15:15

הבחירות לכנסת ה-21 מתקיימות היום (שלישי) ורבים מתושבי בת ים מנצלים את יום השבתון בבילויים על חוף הים ובמסעדות ובתי הקפה בטיילת ובקניון המרכזי של העיר.

באזור מדווחים על פקקים ועומסי תנועה כבדים, שכן משעות הבוקר המאוחרות, תושבי בת ים נוהרים לטיילת לחופי הים. לטיילת הגיעו גם השרה מירי רגב יחד עם ראש העירייה צביקה ברוט. "הגענו כל המשפחה ליהנות מהים שלנו, אבל אנחנו לא מוצאים חניה כאן, אני מחפש כבר חצי שעה ואין פיתרון. בקצב הזה נלך לחוף ראשון שם יש מספיק מקומות חניה", אומר תושב היער שמעון אמסלם.

ההמולה סביב מירי רגב והפקקים בטיילת

יום הבחירות הוא חם מהרגיל לעונה עם 27 מעלות. כבר לפני שבוע הודיעה העירייה כי תקדים בחמישה ימים את  פתיחת עונת הרחצה וכי תחנת ההצלה סלע ב' תהיה פעילה ביום הבחירות. ואכן, תושבים רבים העדיפו לבלות בים.

שמחה זהבי, תושבת בת ים, מספרת: "קמתי בבוקר מוקדם, כבר מאתמול קבעתי עם החברות שלי ללכת לים. הצבענו בערך בשעה תשע בבוקר, התעכבנו כי היה קצת תור בקלפי ברמת הנשיא, עלינו על האוטו והגענו כאן לחוף טובגו לפתוח את הקיץ רשמית".

יוסי לוי, תושב העיר הוסיף: "יש לנו את אחד מחופי הים היפים במדינה. הטיילת מפוצצת פה, חבל שלא עושים הרקדה ביום כזה".

גם בקניונים יום השבתון מורגש היטב כאשר מאות מתושבי העיר מבלים שם את יום השבתון. גילה דביר, אמרה: "הגעתי יחד עם הנכדה שלי לעשות קצת שופינג בזמן שהבת שלי עובדת בבחירות. קצת זמן איכות של סבתא ונכדה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי בכר

    ותנחשו מתי נזכרה העירייה לשפץ את הכביש חכמי חלם אפילו דבילים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות