רחוב בלפור. צילום: מוריס אלמליח
רחוב בלפור. צילום: מוריס אלמליח

הרכבת הקלה: תושבים הופתעו לגלות שהכביש הפך לנת"צ

התושבים מודאגים: אינם יכולים להיכנס ולצאת מחניות ביתם מבלי לעבור על החוק. נת"ע: "דואגים להרשאות שיסדירו את הגישה לחניות הפרטיות"

פורסם בתאריך: 18.3.19 10:38

עוד מנפלאות עבודות הרכבת הקלה: תושבים בבפלור הופתעו לגלות שהיציאה מהבניין שלהם הפכה לנתיב תחבורה ציבורית.

עבודות הרכבת הקלה הובילו למלחמה בין ראש העירייה לבין חברת נת"ע שמבצעת את העבודות. בינתיים, נשלחים פקחים שמחלקים דוחות וקנסות ומנגד מאיימת נת"ע להגיש תביעה נגד העירייה והעומד בראשה, כפי שפורסם כאן. התושבים עצמם מתלוננים על פקקים, עומסים כבדים, דרכים רחובות שנחסמים, ובכלל טוענים כי הם "חיים באתר בנייה".



ואם לא די בכך, תושבי רחוב בלפור גילו שברחוב שלהם הכביש שבו נסעו מיועד מעתה לתחבורה ציבורית בלבד. תוואי הרכבת הקלה צפוי לעבור ברחובות הסמוכים לרחוב בלפור ולא ברחוב עצמו, בכל זאת, דיירי הבניינים בבלפור 72 ו-74 כי השיפוצים התרחבו גם לאזור שלהם. במסגרת העבודות ברחוב הוקם במקום אי תנועה, והכביש שמשמש את הרחוב כולו הפך לנתיב תחבורה ציבורית בלבד.

התוצאה: הדיירים אינם יכולים לצאת או להיכנס לחניון ביתם מבלי לנסוע בנתיב. "זה פשוט לא הגיוני, לא ברור מי אישר את הדבר הזה, אבל נראה כי לא הייתה שום חשיבה קדימה", טוענת תושבת המקום, "יש לנו חניון פרטי בבניין ואין לנו יכולת להפנות את האורחים שלנו אליו, אלא אם נבקש מהם לנסוע בנתיב התחבורה הציבורית ולקבל דו"ח".

אלא שבמשטרה מרגיעים ובשלב זה לא יחולקו דו"חות לדיירים המתגוררים בשני הבניינים המדוברים בבלפור, ובהמשך יימסרו לדיירים אישורים שיסדירו את הנושא.

מחברת נת"ע נמסר בתגובה: "העבודות להקמת הנתיב עדיין בעיצומן. כפי שהוסבר לדיירים, נת"ע דואגת לדיירי הבניין להרשאות שיסדירו את הגישה לחניות הפרטיות".

עוד באותו הנושא:

עבודות הרכבת: העבירו את תחנת האוטובוס אבל ללא הספסל

תושבים זועמים: גינת דקר נסגרה בעקבות עבודות הרכבת. צפו:

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות