תחנת האוטובוס ביוספטל

עבודות הרכבת: העבירו את תחנת האוטובוס אבל ללא הספסל

תושבי בת ים שממתינים לאוטובוס ברחוב יוספטל, בהם מבוגרים רבים, נאלצים להמתין בעמידה דקות ארוכות, בעקבות השיפוצים בגינת דקר. גם מחסה מפני פגעי מזג האוויר טרם הותקן במקום

פורסם בתאריך: 5.3.19 16:48

תושבים שמתגוררים בסמיכות לגינה הציבורית דקר זועמים על סגירתה במסגרת עבודות הרכבת הקלה, כפי פורסם כאן ב"השקמה בת ים". והשבוע מתברר כי תלאות התושבים לא נגמרות בעקבות העבודות.



תושבי השכונה ממשיכים לסבול – תחנת אוטובוס ברחוב יוספטל הועתקה ממקומה בשל השיפוצים למיקום סמוך, אך הספסל נשאר במקומו. כך נוצר מצב בלתי נסבל שבו תושבים, ובהם קשישים רבים, נאלצים לעמוד זמן ממושך בהמתנה לאוטובוס.

"הם העבירו את תחנת האוטובוס, אבל לא טרחו להעביר את הספסל", מספרת אילנה כוכבי, תושבת השכונה שנהגה להגיע מדי יום לתחנת האוטובוס ברחוב יוספטל אשר סמוך לגינת דקר. לפני כמה ימים היא גילתה כי תחנת האוטובוס הועברה ממקומה מטרים ספורים בעקבות השיפוצים, אך לצערה של כוכבי ושל שאר האוכלוסייה המבוגרת, את מקומות הישיבה שמיועדים להמתנה לא טרחו להעביר, וגם המחסה מפני הגשם והשמש טרם מוקם בתחנה. כוכבי מעידה ש"יש פה אוכלוסייה מבוגרת מאוד שמשתמשת באוטובוס מדי יום ועכשיו אין להם אפשרות לשבת, ואפילו מפני הגשם אין להם עכשיו מחסה".

רחל כהן, גם היא תושבת השכונה, סיפרה בעודה מחכה לאוטובוס: "איך מצפים מאשה בת 80 לעמוד שעות? אני מחכה כבר 45 דקות, ואם האוטובוס לא יגיע בקרוב אני אחזור לבית שלי. אין לי כוח לעמוד יותר. זה חוסר התחשבות. כולם יתבגרו יום אחד".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "האחריות על התחנה היא של חברת נת"ע. פנינו אליהם על מנת שיטפלו בתחנה לשביעות רצון התושבים".

מחברת נת"ע נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית. בימים הקרובים יוצב ספסל בתחנה".

עוד באותו הנושא:

עבודות הרכבת הקלה בבת ים מגיעות גם לאזור המצבה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות