פרויקט חשמונאים הדמיה: חברת ארזים (ג.י.א)
פרויקט חשמונאים הדמיה: חברת ארזים (ג.י.א)

פינוי בינוי בחשמונאים: שני מגדלים, 29 קומות ו-248 יחידות דיור

על רקע הצהרות הנהלת העיר החדשה, לפיהן תעצור את הפרויקטים של פינוי בינוי לטובת מגדלים, יוצא לדרך הפרויקט הממוקם בצומת הרחובות חשמונאים ויוספטל, שבמסגרתו יפונו 72 דירות ב-10 בניינים

פורסם בתאריך: 17.3.19 12:20

פרויקט "החשמונאים" בת ים של חברת הנדל"ן ארזים (ג.י.א) מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, נחשף בשבוע שעבר בכנס שנערך באשכול הפיס בעיר. עשרות דיירים השתתפו במפגש ובימים אלה מתבצעת החתמת הדיירים לקראת יציאתו לדרך של הפרויקט כאשר מעל 60% מהדיירים חתמו כבר .



הפרויקט יוצא לדרך, כשברקע הצהרותיו של סגן ראש העירייה מחזיק תיק ההנדסה, אורי בוסקילה, שאמר ל"השקמה בת ים" כי בכוונתו לעצור את הפרוייקטים של פינוי בינוי בעיר ולקדם במקומם תוכניות של תמ"א 38/2, כפי שפורסם כאן. נגד ריבוי הפרויקטים והמגדלים יצא גם ראש העירייה, צביקה ברוט, שאמר: "העיר בקריסה בגלל שחנקו אותה עם מגדלים ודירות".

לפרויקט המתוכנן בחשמונאים, הממוקם בצומת הרחובות חשמונאים ויוספטל, יש תב"ע בתוקף, דבר שעשוי לקצר משמעותית את ההליכים. במסגרת הפרויקט יהרסו 10 בניינים ויפונו 72 דירות ובמקומן ייבנו 248 דירות בשני מגדלים של 29 קומות כל אחד. במגדלים יהיה עירוב שימושים, ולצד דירות למגורים תוקצה קומת מסחר בכל אחד מהם. הפרויקט מתוכנן לצאת לפועל כבר בשנה הבאה.

דירה לדוגמא- הדמיה: חברת הנדל״ן ארזים (ג.י.א)

סימה מאור, מנהלת ההתחדשות העירונית בחברת ארזים (ג.י.א), מסרה: "זהו פרויקט ייחודי עם מיקום מצוין על ציר הרכבת הקלה. הדיירים ייהנו משדרוג משמעותי באיכות החיים, כאשר במקום הבניינים הישנים יוקמו שני מגדלים מפוארים וחדישים, וכן ישודרגו כלל התשתיות בסביבה באופן שיעניק את איכות החיים הטובה ביותר לדיירים ולרוכשים בפרויקט".

עו"ד אמנון בנימיני המלווה את הפרויקט, מסר: "פרויקט החשמונאים בבת ים הוא פרויקט עם תב"ע בתוקף ומכאן ייחודיותו. הוא ללא ספק ישנה את פני העיר בת ים ויגשים חלום אמיתי לאנשים רבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות