צילום: Natalia Deriabina / shutterstock.com

העסקים שעושים את בת ים: "גן של פעם עם אהבה אינסופית"

פרויקט משותף של רשת שוקן ובנק הפועלים לעידוד קנייה בעסקים מקומיים: הכירו את הגן שמעניק אהבה אינסופית לכל ילד ואת המכון לאומנות שמאחד אנשים מכל המגזרים והדתות

פורסם בתאריך: 8.9.20 15:34

גן רונית: "גן של פעם עם ערכים ואהבה לכל ילד"

גן רונית. צילום: רונית ישי

שנת הקמה: 1980

האנשים שמאחורי העסק: רונית ישי.

על העסק: "הגן של רונית הוא גן של פעם עם ערכים ואהבה אינסופית לכל ילד שמתחנך על ידה. בגן יש ספרייה ענקית לפי נושאים, ארון עם מגוון כלי נגינה מקצועיים, בימבה ובובה לכל ילד ועוד משחקים מהנים. מעבר לדברים הפיזיים, הילדים מקבלים ערכים, מכינים אותם לבית ספר של החיים ומלמדים אותם בדרך חווייתית. כלל הצוות מקצועי, מוסמך ומטפל בהמון מסירות ואהבה בכל ילד שמגיע לגן".

איך התחלנו: "כשהתחתנתי הייתי מורה בבית ספר תחכמוני ולאחר זמן מה התחלתי לעבוד כגננת. במהלך הזמן התמקצעתי ורכשתי עוד ועוד כלים. לפני כמה שנים הקמתי מכללה לגיל הרך בשעות הערב ועד היום אני עוסקת בהדרכה חינוכית ומעבירה סמינריון במכללת תלפיות לגיל הרך".

מה הקורונה לימדה אותנו: "זה גרם לי להיות עצובה לא לראות את הילדים של הגן".

כתובת: דניאל 37, בת ים.

לכניסה לאתר לחצו כאן 

 

המכון לאומנויות: "מוצאים באומנות מכנה משותף"

המכון לאומנות. צילום: המכון לאומנות בת ים

שנת הקמה: 1958

האנשים שמאחורי העסק: שי פרדו מנהל את המכון ואת הגלריה הסמוכה.

על העסק: "בית ספר לאומנויות לצד גלריה עירונית מתחלפת. אנחנו מציעים קורסי אומנות מגוונים לכל גיל – לילדים, לנוער ולמבוגרים. המכון נמצא בשכונת גורדון, שכונה רב תרבותית, ומגיעים אלינו תלמידים מכל המגזרים, מכל הרקעים ומכל הדתות שמוצאים באומנות מכנה משותף. הדיאלוג שהמקום יוצר והאווירה הפתוחה והמחברת הם מה שאני מעוניין לחשוף למי שמגיע אלינו".

איך התחלנו: "קבוצה של אומנים מקומיים 'משוגעים' לדבר, שעם חבריה נמנו למשל הפסל המפורסם יעקב אפשטיין ז"ל, החליטה להקים בית ספר לאומנויות בבת ים. כיום מגיעים מכל הארץ כדי ללמוד אצלנו".

מה הקורונה לימדה אותנו: "הופתענו לראות שדווקא בתקופת הקורונה הפעילות במכון פרחה. אני חושב שלסגר הממושך והבדידות שהוא יצר הייתה השפעה נפשית שלילית על אנשים והם חיכו לחזור למפגשים המשותפים, לאווירה המיוחדת וללמידה החווייתית שהמכון מספק".

כתובת: הגבול (שמחה הולצברג) 18 ורח' ראשונים 3, בת ים.

טלפון: 03-506-4237

לכניסה לפייסבוק לחצו כאן 

רוצים להכיר את כל העסקים שעושים את בת ים? לחצו כאן 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות