בשר
צילום: Tatjana Baibakova / shutterstock.com

העסקים שעושים את בת ים: בשר טרי וקבב מנצח בהזמנה אישית

פרויקט משותף של רשת שוקן ובנק הפועלים לעידוד קנייה בעסקים מקומיים: הכירו את המספרה הרגישה לבעלי החיים ואת האטליז שמציע מבצעים כל שבוע

פורסם בתאריך: 1.9.20 17:19

טיפטופ: "מספרה רגישה לחיות מחמד"

טיפטופ. צילום: טיפטופ

שנת הקמה: 2003

האנשים שמאחורי העסק: לילך ינון.

על העסק: "מספרה שמאוד רגישה לכלבים ולחתולים ללא הרדמה וללא קשירות, עם המון אהבה וסבלנות לבעלי החיים. שירות אישי ומקצועי לכל כלב וחתול".

איך התחלנו: "לפני כ-20 שנה פתחתי יחד עם בעלי לשעבר את חוות רוטוויל, חנות לחיות מחמד בבת ים. בד בבד למדתי ספרות בעלי חיים מתוך אהבה לחיות מחמד והקמתי מספרה בחנות שפועלת עד היום. לפני כשנה וחצי נקלעתי לקשיים כלכליים ונאלצתי לוותר על הבעלות בחנות, אבל המספרה שלי עדיין פועלת במקום עצמו. שם החנות כיום היא טופדוג".

מה הקורונה לימדה אותנו: "מכה קשה לעצמאים ולאימהות חד הוריות כמוני. לצערי המספרה הייתה סגורה במשך כחודשיים בגלל הקורונה, וגם כיום עדיין אין פעילות כמו שהייתה טרום המגפה".

כתובת: הרצל 71, בת ים.

טלפון: 052-4114140

 

שפע בשר: "מבצעים כל השבוע"

שפע בשר. צילום: שפע בשר

שנת הקמה: 2016

האנשים שמאחורי העסק: אליהו מאירוב, 25 שנה בתחום הבשר.

על העסק: "אטליז בשר שכונתי שמציע מבחר של נתחי בשר משובחים, עופות טריים, מבחר סוגי דגים וגם מוצרי מכולת (למעט לחמים וחלבי). בכל שבוע יש מבצעים שונים על סוגי הבשר והעופות, ובנוסף מכינים קבב בהזמנה אישית. הזמנות טלפוניות בכל יום בשעות 16:00-14:00 או בשעות הערב".

איך התחלנו: "האטליז פועל כאן שנים רבות, משנת 1996, אבל לאחר שבעל המקום נפטר נסגר האטליז לתקופה. אליהו, שצבר מוניטין בתחום במשך שנים רבות, החליט לקחת את המקום בעצמו ולפני כארבע שנים פתח אותו מחדש".

מה הקורונה לימדה אותנו: "זו הייתה תקופה מטורפת. הייתה המון עבודה דווקא ולחץ גדול, אנשים קנו כמויות גדולות בגלל הסגר והיו המון הזמנות. לצערי המחירים של העופות היו בשמים והרווח לא היה גדול למרות שהייתה עבודה".

כתובת: יוספטל 18, בת ים.

טלפון: 03-5521881

 רוצים להכיר את כל העסקים שעושים את בת ים? לחצו כאן 

 

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות