העסקים שעושים את בת ים: מלך השווארמה והסברינה המפורסמת

פרויקט משותף של רשת שוקן ובנק הפועלים לעידוד קנייה בעסקים מקומיים: מסעדת הבשרים המפורסמת והקונדיטוריה הוותיקה עם הסברינה המנצחת

פורסם בתאריך: 23.8.20 17:31

צחי בשרים: "צחי צבר מוניטין כ'מלך השווארמה'"

צחי בשרים. צילום: אלי ספדי

צחי בשרים. צילום: אלי ספדי

שנת הקמה: 1991

האנשים שמאחורי העסק: צחי אנטבי, הבעלים.

על העסק: "מסעדת גריל ישראלית: בשרים טריים כל יום ומאפייה צמודה של פיתות ולאפות טריות וחמות מהטאבון, סלטים טריים ותבשילים ביתיים מיוחדים. אנחנו מציעים עסקיות בצלחות ובעלי כשרות בד"צ בית יוסף, ויש לנו קו משלוחים נרחב מאוד של חלוקה באזור המרכז – אנחנו מקפידים שהמשלוח יגיע ללקוח בתוך 45 דקות. בנוסף, ניתנים חמישה אחוזים הנחה למזמינים מהאתר".

איך התחלנו: "לאחר השחרור מהצבא, צחי עבד בחנות האוכל של משפחת אשתו, התאהב בבת ים והחליט לפתוח פה חנות קטנה של פלאפל בשם 'צמרת הפלאפל'. לאט לאט המקום התפתח, הוא הכניס גם שווארמה וגריל וצבר מוניטין כ'מלך השווארמה' בבת ים. משם הכול היסטוריה. היום יש גם סניפים של הרשת בראשון לציון ובחולון".

מה הקורונה לימדה אותנו: "גילינו את האהבה ואת הנאמנות של הלקוחות שלנו".

כתובת: הרצל 82, בת ים.

טלפון לבירורים ולמשלוחים: *2006

קונדיטוריה סמי: "הסברינה שלנו הכי טובה בארץ"

שנת הקמה: 1973

האנשים שמאחורי העסק: שמואל וייס (77), קונדיטור.

על העסק: "קונדיטוריה שמכינה במקום עוגות קרם, עוגות יבשות, בורקסים, סברינה שידועה כהכי טובה בארץ ועוד דברי מאפה מהמטבח הרומני. אני מזמין את כולם לטעום מהקינוחים המיוחדים מהמטבח הרומני שאני עושה: הסברינה המפורסמת שלנו עם הקצפת, אמנדינה שהיא עוגת פטיפור בריאה, עוגת קוזונק שעשויה משמרים אגוזים וקקאו וקראנצ' עם שוקולד ואגוזים. הכול נאפה במקום, טרי וטעים".

איך התחלנו: "מאז שהייתי ילד קטן ברומניה התחלתי לעבוד בקונדיטוריה כי לא היה אוכל ושם היו דברים מתוקים לאכול. כנער למדתי את המקצוע תוך כדי עבודה וכשעליתי לארץ בגיל 21 התחלתי ישר לעבוד בקונדיטוריות בכל הארץ עד שהחלטתי לפתוח קונדיטוריה לבד".

מה למדנו מהקורונה: "שצריכים להיזהר על הבריאות ועל הפרנסה שנפגעה גם בגלל עבודות הרכבת הקלה. אבל ברוך השם אני לא מתלונן כי אנשים אוהבים לאכול מתוק בכל מצב".

כתובת: הרצל 53, בת ים

טלפון: 03-5064669

רוצים להכיר את כל העסקים שעושים את בת ים? לחצו כאן 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות