אביגיל לוי תינוקת חולת סרטן
אביגיל לוי תינוקת חולת סרטן

אם לתינוקת בת שנה מבת ים: "עזרו לי להציל את הילדה שלי מנכות"

אביגיל בת השנה נאבקת במחלת הסרטן. הוריה מבקשים את עזרת הציבור במימון הניתוח שעשוי להציל אותה מנכות

פורסם בתאריך: 30.6.20 11:50

אביגיל לוי הקטנה מבת ים חגגה לאחרונה יום הולדת שנה, זאת לצד מאבק ממושך במחלת הסרטן שפגע בעמוד השדרה שלה. כעת המשפחה נערכת לקראת ניתוח שיציל אותה ממצב של נכות פיזית, ופונה לציבור שיעזור לה לגייס חצי מליון שקל עבורו.



בגיל חמישה חודשים אובחנה אביגיל כחולת סרטן, בעת ששהתה עם משפחתה בגיאורגיה. היא אובחנה כאשר הגפיים שלה כבר היו משותקות. בין לילה היא הוטסה לארץ ונכנסה לטיפול נמרץ, מהלך שהצליח להציל אותה מנכות בגפיים. כעת היא נמצאת בסדרת טיפולים ולקראת ניתוח מיוחד להסרת הגידול מעמוד השדרה.

אימה של אביגיל, רלין בת ה-24, עזבה את בית הוריה כשהייתה בת 14 וחזרה בתשובה בגיל 17. שנה לאחר מכן, בגיל 18 היא כבר הייתה נשואה עם ילד ראשון. עד גיל 21 הספיקה להתגרש ולהפוך לאם חד הורית עם חובות גדולים. לאחר מכן היא הכירה את בן זוגה השני, אבי, שאיתו הביאה לעולם את אביגיל. בהמשך בני הזוג עברו להתגורר בגיאורגיה בשל יוקר המחיה.

כשאביגיל הגיעה לגיל חמישה חודשים זיהו ההורים עיכוב בהתפתחותה, דבר שהוביל לשלושה חודשים של סדרת טיפולים ובדיקות, שבסופם התגלה סרטן בעמוד השדרה\ שהתחיל לשתק את שתי רגליה. ההורים עלו על טיסה לישראל והביאו את התינוקת לטיפול בארץ. במהלך טיפול אינטנסיבי הצליח הצוות הרפואי להציל את התינוקת מנכות. כיום היא ממשיכה בטיפולים הכימותרפיים וממתינה לניתוח מסובך להסרת הגידול מעמוד השדרה.

כעת פתחו ההורים במבצע גיוס כספים בסכום כולל של חצי מליון שקל, עבור מימון הניתוח של אביגיל דרך עמותת קו לחיים. עד כה גויסו 92,481 שקל שמהווים 18 אחוז מהסכום הדרוש.

"אביגיל שלי היא תינוקת יפיפייה, חייכנית ומלאה אור, ולמרות הטיפולים הקשים היא מחייכת ונוטעת בנו תקווה. אני פונה אליכם מכל הלב אם אתם יכולים לעזור לי להציל את הילדה שלי. כל תרומה תעזור ותיתן לנו כוחות להמשיך לעזור לה. בבקשה עזרו לנו להציל את אביגיל", מבקשת האם.

לסיוע למשפחה חפשו "קו לחיים אביגיל לוי" או לחצו על הקישור כאן  או בטלפון: 03-9250505

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שלומית

    איפו המדינה. במיקום ליקנות ולהכפיל את המושבים שזה עולה הון שיעזרו לילדים האלה
    זאת חובת המדינה עצוב מאוד שהמשפחה צריכה לבקש עזרא מהציבור. הלו ממשלת ישראל תעזרו
    דחוף לילדה הזאת ‼️‼️‼️

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות