בדיקת קורונה
צילום אילוסטרציה: Photographynet.co.uk / shutterstock.com

התפרצות הקורונה: נפטר ראשון מבת ים בגל השני

מניין החולים והמתים מבת ים ממשיך לעלות

פורסם בתאריך: 26.6.20 11:07

התפרצות הקורונה בבת ים: לראשונה מאז החל הגל השני, נפטר תושב העיר בשנות ה-80 לחייו שנדבק בנגיף. מדובר בנפטר ראשון מהגל השני, שהחל לפני כשבועיים. מניין הנפטרים בבת ים מאז החלה התפשטות הנגיף הגיע עד כה ל-22, מהם 21 בגל הראשון. במקביל חלה גם היום עלייה במספר החולים הפעילים, שמספרם עומד כעת על 188.



הבוקר נכנסו לתוקף החלטות הממשלה על פי המתווה של ראש העירייה, שקבעו בין היתר כי למשך שישה ימים תאשר התקהלות של יותר מ-10 אנשים. המשמעות היא כי מסעדות ומקומות בילוי, ובתי כנסת, לא יוכלו לפעול ויעברו לפעילות במרחב הפתוח.

עוד במסגרת המתווה: חוף הים ייסגר ברוב שעות היום למשך שישה ימים, אך הוא יישאר פתוח בשעות הבוקר המוקדמות וכן לפנות ערב. להנחיות וההגבלות החדשות בעיר, לחצו כאן.



בעירייה מעריכים כי הצעדים הללו יאפשרו לצמצם את מספר ההנדבקים, כפי שהיה גם בעיצומו של הגל הראשון. זאת, כאשר במקביל ממשיכים במשטרה ובעירייה במבצע האכיפה הנרחב נגד מפירי ההנחיות של משרד הבריאות, וקוראים לציבור להקפיד על חבישת מסיכות.

ראש העירייה, צביקה ברוט, מסר: "לא צריך להיבהל, אך כן צריך לנהוג באחריות, עם הרבה סבלנות ואורך רוח. אנו מאמינים שניתן לשטח את העקומה בעיר ובנינו מתווה שלא מצריך סגר כללי, אך כן מונע התקהלויות בצורה מידתית. אני מקווה שנראה תוצאות טובות תוך כמה ימים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות