דנים על המתווה

התפרצות בבת ים: הגבלות בחופי הים, במסעדות ובבתי הכנסת

על פי המתווה במרבית שעות היום לא תורשה כניסה לחופי הרחצה, ובמקומות סגורים תוגבל ההתקהלות 10 אנשים בלבד

פורסם בתאריך: 25.6.20 17:39

עדכון אחרון: 26.6.20 09:00

עדכון: הממשלה קיבלה את המתווה של ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, לפיו יחולו הגבלות בחופי הים וכן במקומות סגורים, בהם מסעדות ובתי כנסת.

בעקבות העלייה המדאיגה במספר חולי הקורונה בבת ים, גיבש ראש העירייה צביקה ברוט גיבש מתווה הגבלות שנועד לעצור את התפשטות הנגיף בעיר, אך במקביל לאפשר את המשך חיי השגרה. על פי המתווה, לא יוטל סגר על בת ים, אולם יוטלו מגבלות נקודתיות במטרה לצמצם את המשך התפשטות הנגיף וההדבקות.

כפי שפורסם  כאן ב"השקמה בת ים", אתמול נוספו 20 חולים בבת ים, כאשר קצב התחלואה ממשיך לגדול.

אחת מההצעות של ברוט, שאומצה על ידי משרד הבריאות, היא צמצום שעות השהייה בחופי הים למשך שבוע, בהתאם למודל האמריקאי שקיים בימים אלה בארצות הברית. לפי ההמלצה יהיה איסור על שהייה בחופים בין 10:00 בבוקר ל-17:00 אחר הצהריים.

בנוסף, יאסרו התקהלויות של יותר מ-10 אנשים, כולל בתי כנסת שלא יוכלו להיפתח, אך יתאפשר לקיים מנייני תפילה בשטחים פתוחים עד 20 איש. במשרד הבריאות אימצו גם המתווה שקיים בבת ים כבר מיום שישי שעבר, לפיו כיתות ה׳ ו-ו׳ לא יגיעו לבתי הספר. במקביל, יינתן דגש לאכיפת הנחיות הקורונה באמצעות דוחות וקנסות, ותיבדק האפשרות להקים בעיר מתחמי בדיקה כדי להגדיל את קצב בדיקות לתושבים.

ברוט מסר: "אנחנו נחושים להחזיר את בת ים להיות עיר ירוקה עם תחלואה נמוכה כפי שעשינו בתחילת הקורונה. המתווה שגיבשתי הוא מידתי ומאפשר לשמור על חיי התושבים, מבלי לפגוע בצורה משמעותית בשגרת החיים בעיר שלנו שהיא אחת הערים הגדולות מבחינת מספר התושבים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. חגית

    פתחו מסעדות…ואולמות אירועים…ורכבת ישראל…נו באמת אז הים והבתי כנסת זה מה שמפריעעעעע

  2. אריאל

    מצוין. רק תודיעו ברגע שנפתחים מקומות לבדיקה. ככל שהתושבים יבדקו נדע יותר

  3. מודאגת מבת ים

    צריך לצמצם את כמות האנשים באוטובוסים!!! מדי יום אני נוסעת באוטובוסים מבת ים לתל אביב, ושם מתרחשת ההדבקה!! כולם כמו סרדינים נדבקים אחד לשני, והנהגים ממשיכים לעצור ולהעלות נוסעים.

  4. צילה

    רק לשבוע לסגור את החוף אחרי שבוע הקורונה תעלם והכול בסדר שטויות במיץ או שסוגרים עד שהמצב יסתדר או בכלל לא

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות