התפרצות קורונה בבת ים: ראש העירייה מבקש לאסור שהייה בחופי הרחצה

בעירייה חוששים כי המקור לעלייה המדאיגה במספר החולים, הוא ההתפרצות באחד מהסופרים בעיר

פורסם בתאריך: 23.6.20 09:58

בעקבות העלייה המדאיגה במספר חולי הקורונה בבת ים, פנה ראש העירייה צביקה ברוט למועצה לביטחון לאומי, בבקשה להחזיר זמנית את איסור השהייה בחופי הים.

בבת ים דווחו השבוע על עלייה מדאיגה במספר החולים, לאחר תקופה ארוכה שבה נחשבה העיר לירוקה עם מספר חולים נמוך. מהעירייה נמסר כי ההערכה היא שהעלייה נובעת מהתפרצות נקודתית באחד הסופרמרקטים בעיר בשבוע שעבר, וכן מהדבקות בחופי הים אליהם מגיעים עשרות אלפי מתרחצים בכל סוף שבוע. כפי שפורסם כאן, ב"השקמה חולון" בסופר דוש שהו חולי קורונה בזמנים שונים במשך שעות ארוכות.



"אנו עובדים מסביב לשעון כדי להחזיר את העיר לרמת תחלואה נמוכה, אך שום דבר שנעשה לא יצליח אם לא יהיה שיתוף פעולה מהציבור", מסר הבוקר (שלישי) צביקה ברוט. "אני קורא לכולם להקפיד מאוד על כללי משרד הבריאות, ולא לצאת מהבית ללא מסכות. אנו מקיימים הערכת מצב פעמיים ביום וכעת מחכים להכרעת הממשלה לגבי חופי הים. אין שום דרך לאכוף את מה שמתרחש שם, והממשלה צריכה לקחת אחריות בשאלה אם היא חשה בנוח עם עם המצב בחופים – ולעמוד מאחורי ההחלטה הזו, עם כל המשמעויות שבדבר".

כזכור, הורה ברוט ביום שישי אחרון לסיים את שנת הלימודים לתלמידי כיתות ה' עד י"ב,  והתלמידים עברו ללמידה מרחוק. כעת הוא שוקל לצמצם גם את הלימודים גם בכיתות א' עד ד' במטרה למנוע את התפשטות הקורונה בעיר.

בנוסף, קיים אתמול ברוט שיחה עם כל מנהלי רשתות המזון והסופרים בעיר, וביקש מהם להפעיל שעות ייחודיות לקניות עבור אזרחים ותיקים. כמו כן, הגבירו העיריה והמשטרה את האכיפה בנושא הקורונה, וברוט הורה לבצע ביקורי פתע כמה פעמים ביום בסופרים בעיר.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אני

    באמת, איזה שטויות. מה קשור חוף הים? בחוף הים לא נדבקים בקורונה בסופרים ובמקומות סגורים כן. אז סופר שלא הקפיד על ההנחיות וגרם להתפרצות משאירים פתוח, העיקר מפריע חוף הים…

  2. סתם שתדעו

    בת ים או מיאמי ביץ' ?
    כל הכבוד לראש העיר לשעבר וגם הנוכחי רצועת החוף מהממת מאוד דומה לחופים שיש לנו במיאמי תל אביב אזור הים דומה ללוס אנג'לס

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות