למטה מימין ליאור ליזה מלול, מאיה פומין, צילום: דוברות עיריית בת ים
מימין לשמאל שקד יצחק, זוהר ביתן, לינדה מרצנקו, אוראל גל אור, אלירן ארחיפוב, יעל אורלינסקי, אור דוידוביץ׳, למטה מימין ליאור ליזה מלול, מאיה פומין, צילום: דוברות עיריית בת ים

עם רוב נשי: נבחרה מועצת נוער חדשה בבת ים

יו"רית המועצה היא ליאור ליזה מלול זו השנה השלישית ברציפות. הרשימה המלאה של הנבחרים בבחירות שנערכו במרכז הנוער בבית צדיק בכתבה

פורסם בתאריך: 1.1.23 07:34

נבחרה מועצת נוער עירונית חדשה בבת ים: בשבוע שעבר נערכו בחירות במרכז הנוער של בת ים לבחירת חברי מועצת הנוער לשנת 2023. חברי מועצת הנוער העירונית של בת ים מכל בתי הספר בעיר הגיעו אל מרכז הנוער בבית צדיק, כדי לבחור את מזכירות מועצת הנוער העירונית. לאחר סגירת הקלפי וספירת הקולות, פורסמה רשימת הנבחרים לכל התפקידים במועצה, בה מסתמם רוב נשי ברור.

יו"רית המועצה, זו השנה השלישית ברציפות, היא ליאור ליזה מלול. ליאור היא תלמידת כיתה י"ב בתיכון אורט רמת יוסף, חניכה בתנועת קצ"ב ועתידה לצאת לשנת שירות בסוף השנה הנוכחית. ליאור הובילה בשנים האחרונות מגוון רחב של פרויקטים חינוכיים לבני הנוער ברחבי העיר.

סגנית היו"רית היא מאיה פומין מאורט מלטון. המזכ״לית הנבחרת היא זוהר ביתן ממקיף שז"ר. למבקר המועצה נבחר שקד יצחק מתיכון חדש דרכא ודוברת ויו״ר ועדת דוברות נבחרה פעם נוספת לינדה מרצ׳נקו מתיכון מקיף רמות. בנוסף, יו״ר ועדת אתיקה ומשפט היא אור דוידוביץ׳ מתיכון אורט מלטון, יו״ר ועדת נוער וקהילה הוא אוראל גל אור מתיכון אורט רמת יוסף, יו"ר ועדת קשרי חוץ הוא אלירן ארחיפוב מתיכון מקיף רמות וראש צוות גיבוש היא יעל אורקלינסקי מתיכון מקיף שז"ר.

 

 

ראש העירייה, צביקה ברוט, בירך את הנבחרים ואמר: "בהצלחה לכל הנערים והנערות של בת ים, שעושים רבות למען העיר במגוון פרויקטים חינוכיים, קהילתיים והתנדבותיים. אני מברך על השיעור החשוב בדמוקרטיה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות