נופר קפון. צילום: פרטי
נופר קפון. צילום: פרטי

מינוי חדש בבת ים: נופר קפון נבחר לעמוד בראש מינהל החינוך העירוני

קפון, אשר זכה בפרס חינוך, צפוי להיכנס לתפקידו החדש בימים הקרובים ויחליף את אהרון קצב שמונה לסמנכ"ל פדגוגיה בקרן לאון

פורסם בתאריך: 4.1.21 12:01

עיריית בת ים הכריזה הבוקר (שני) כי נופר קפון מונה לתפקיד ראש מנהל החינוך העירוני. קפון, איש חינוך, אשר שימש בתפקידו האחרון כמנהל בית הספר השש-שנתי מקיף ט' באשדוד. הוא צפוי להיכנס לתפקידו החדש בימים הקרובים ויחליף את יושב הראש היוצא, אהרון קצב.

כזכור, בחודש יולי האחרון, ביקש מנהל אגף החינוך היוצא ,לפרוש מתפקידו לאחר כהונה בת שבע שנים. במהלך שנות כהונתו, ביצע מהפכה בעבודת האגף והמשיך להוביל את מערכת החינוך להישגים גבוהים ברמה הארצית.



קפון בעל תואר ראשון ולימודי הוראה במתמטיקה ובעל תואר שני בהצטיינות במתמטיקה שימושית מאוניברסיטת תל אביב. במהלך שנותיו כמנהל מקיף ט', הוא הוביל את בית הספר להישגים משמעותיים. בין היתר זכה בית הספר בהובלתו בפרס חינוך על הובלת תהליכים ערכיים ושילוב של אוכלוסיות מיוחדות בו באמצעות כיתת החינוך המיוחד. כמו כן, שימש קפון כרכז שכבה ומורה לחינוך בבית הספר 'מלטון' בבת ים.

ראש העירייה, צביקה ברוט, בירך על המינוי ומסר: "התחייבתי להביא את אנשי המקצוע הטובים ביותר לעיר, וכך נעשה. כל המינויים הם של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, אשר בחרו בבת ים כי הם מאמינים בעיר ובמהפך שאנו מובילים, וכך גם במינויו של נופר אשר אין לי ספק כי ימשיך להציב את החינוך בבת-ים בשורה הראשונה של הערים המובילות בישראל. בהזמנות זו אני רוצה להודות לאהרון קצב על שנות עבודות בעירייה. הנהלת העיר מעריכה מאד את עשייתו החינוכית רבת השנים, הן כמחנך ומנהל תיכון שהפך בתקופתו לתיכון מוביל בהישגים לימודיים, והן כמנהל האגף בתקופה מאתגרת לאורך השנים האחרונות. אנו בטוחים כי גם בתפקידיו הבאים ימשיך להוביל בהצלחה רבה בכל תפקיד בו יבחר, כפי שעשה אצלנו״.

אלי יריב, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מסר: " הבחירה בנופר קפון היא בחירה מצוינת, הוא בעל ניסיון רב, מכיר את העיר ותושביה, אדם שיש לו קבלות של עשייה חינוכית ענפה. הנהלת העיר שמה לה למטרה להמשיך ולהצעיד את רמת החינוך בעיר. אנחנו בטוחים  שראש מינהל החינוך החדש  ימשיך במלאכת העשייה החינוכית המדהימה  שעשה מר אהרון קצב המנהל היוצא, שבמשך 8 שנות כהונות הביא את החינוך בעיר להישגים בקנה מידה ארצי עלייה באחוזי הזכאות לבגרות ל 86 אחוזים וגידול משמעותי בתלמידים הנגישים ל4 ו-5 יחידות במתמטיקה . זאת לצד מניעת נשירה של תלמידים ועידוד העצמה אישית ופתיחת אופקים וכווני העזה חדשים בחינוך. נופר מצטרף לצוות ניהולי צעיר ומוכשר שמוביל את העשייה בעיר״.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות