אילוסטרציה: שאטרסטוק
צילוםאילוסטרציה: שאטרסטוק

בעקבות העלייה בתחלואה: תלמידי ה'-י' בבת ים יעברו ללמידה מרחוק

בתום התייעצות עם ועד ההורים הוחלט כי החל מיום שני תלמידי ה'-י' יחזרו לזום

פורסם בתאריך: 2.1.21 22:16

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט הודיע הערב (מוצאי שבת) על סגירת כיתות ה' עד י' במערכת החינוך בבת ים.

ההחלטה התקבלה בתום הערכת מצב שקיים ברוט יחד עם הנהלת העירייה, בהם ממלא מקום ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, מנכ״לית העירייה יודפת אפק ארזי ואנשי  אגף החינוך. בתום הדיון הוחלט כי תלמידי ה'-י' יעברו ללימוד מרחוק החל מיום שני בבוקר. כמו כן הוחלט כי בגני הילדים וכיתות א'-ד' וי"א-י"ב ימשיכו ללמוד כרגיל. גם החינוך המיוחד ימשיך בלימודים כרגיל בכל הגילאים.



"אנחנו עובדים כל הזמן מסביב לשעון כדי להוריד את התחלואה בעיר, ועד היום הצלחנו בעזרת המודל שלנו לשמור על התושבים בכל גלי הקורונה", מסר ברוט, "כיום יש מאות תלמידים חולים או שנמצאים בבידוד. דווקא עכשיו, כשבת ים היא מהערים המובילות במספר המתחסנים, חשוב שנמשיך לעשות הכל לשמור על החיים ולמנוע תחלואה הן בקרב הילדים והן בקרב ציבור המבוגרים בעיר".

הנהגת ההורים העירונית שהייתה שותפה לדיונים בנושא, הודיעה כי היא תומכת בהחלטה. מהעירייה נמסר כי ברוט ויריב היו בקשר עם נציגי הנהגת ההורים ובפרט עם היו"רית ורד דנינו, במטרה לשתף את ההורים במהלך שנועד כאמור לצמצם את התחלואה. עוד נמסר מהעירייה כי "המהלך יאפשר להשאיר את גני הילדים ואת הכיתות הנמוכות פתוחות לאורך זמן, כמו גם לאפשר לכיתות י"א-י"ב להתכונן לבגרויות בצורה טובה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות