צילום: Natalia Deriabina / shutterstock.com

דרישה בבת ים לשנות את שעות פעילות הגנים בסגר השלישי

ראש העירייה צביקה ברוט וחברת האופוזיציה קטי פיאסצקי-מורג מתחו ביקורת על ההחלטה לאפשר את הפעילות בגני הילדים עד השעה 13:00 בלבד

פורסם בתאריך: 24.12.20 14:50

ראש העיר, צביקה ברוט, קיים הבוקר (חמישי) דיון עם הצוותים המקצועיים והורה להיערך להפעלת הגנים בשעות הרגילות זאת לאחר שבבת-ים לא היו שום התפרצויות קורונה במערכת החינוך מאז החזרה ללימודים לפני חודשיים.

ברוט ציין כי "ההחלטה להפעיל את גני הילדים רק עד השעה 13:00 היא החלטה מוזרה, ולא ניתן לה יד."



עוד הוסיף ברוט: "הוריתי ליועצים המשפטיים שלנו להיערך לאפשרות שנפעיל את גני הילדים בשעות הרגילות, בניגוד להחלטת הממשלה. אם גני הילדים גורמים לתחלואה – היה צריך לסגור אותם. ואם הם לא – אז אין היגיון לסגור אותם באמצע היום ולהכניס את ההורים למצוקה".

"הציבור מוכן לקבל כל החלטה, בתנאי שיש בה היגיון ושקיפות. הממשלה חייבת להתחבר יותר אל השטח, ולא לקבל החלטות מנותקות מהמציאות".

עוד קודם להודעתו של ראש העירייה, פנתה אליו חברת מועצת העיר, קטי פיאסצקי, וביקשה לאפשר את פתיחת גני הילדים במתכונת מלאה במהלך הסגר השלישי.  "אני פונה אליך כתושבת העיר ואימא לשתי בנות. כפי שאתה יודע, יום לימודים בגנים מסתיים בשעה 14:00. לא ברורה הסיבה בגינה גרעו שעה מיום הלימודים".

עוד הוסיפה פיאסצקי: "ראיתי שגם אתה לא מרוצה מהחלטת הממשלה, ראיתי שגם אתה לא חושש לצאת נגד ההחלטות המוזרות של מקבלי ההחלטות. אני פונה אליך כדי שתרים את הכפפה, תקבל החלטה אמיצה להשאיר את שעות הפעילות של הגנים עד 16:00 או לפחות עד 14:00".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות