לימודים דיגיטל
צילום אילוסטרציה

שמונה מיליון שקלים יושקעו בציוד וטכנולוגיה ללמידה מרחוק

"מערכת החינוך חייבת להתחדש ולהתאים עצמה למציאות מסביב", הסביר ממלא מקום ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב

פורסם בתאריך: 22.11.20 16:09

בימים אלה יחלו עבודות בכל בתי הספר בעיר, לשדרוג תשתיות המחשוב והכנסת קווי תקשורת, כולל ציוד מחשבים חדשני וציוד היקפי, שמטרתם לתת מענה לבניית כיתות מתוקשבות, מעבדות מחשבים והעמדת מחשבים בבתי הספר להשאלה לתלמידים. בין היתר יונחו קווי תקשורת רחבים שנועדים לתת למשתמשים רבים להשתמש ברשת ללא בעיות ותקלות. עלות העבודות ושדרוג: שמונה מיליון שקלים.



בימים אלה שילוב אמצעי קצה טכנולוגיים הכרחי במערכת החינוך. התוכנית בבת ים נועדה לקדם פדגוגיה חדשנית בבתי הספר, על ידי עידוד המורים לשילוב של ספרים, כלים דיגיטליים בתהליכי הוראה, למידה והערכה ובכך להשביח את התהליכים הפדגוגיים והחינוכיים.

התוכנית נועדה לפתח אוריינות טכנולוגית ודיגיטלית באמצעות מעטפת רחבה ועשירה של פעילויות מתוקשבות ומסגרות למידה חלופיות, בגישת הלמידה מרחוק. נועדה התכנית לקדם ולהרחיב את היקף השימוש במערכות ניהול מתוקשבות מתקדמות עתירות טכנולוגיה.

אלי יריב ממלא מקום ראש העיריה ומחזיק תיק החינוך בירך על הפרוייקט, ומסר: "מערכת החינוך חייבת להתחדש ולהתאים עצמה למציאות מסביב, והמציאות היא טכנולוגיות חדשות. אנחנו מציבים את תקשוב מערכת החינוך בראש סדר העדיפויות והטמעת טכנולוגיות מתקדמות בכל בתי ספר, על מנת להדביק את השינויים הטכנולוגיים המהירים, ולכן השקעה של תקציבים גדולים בתקשוב".

עוד הוסיף יריב כי "משבר הקורונה העצים את הצורך בכלים טכנולוגים מתקדמים, אומנם בתי הספר היו ערוכים בצורה מיטבית ללמידה מרחוק, אולם אנחנו לא מסתפקים במה שיש, אנחנו רוצים לתת לילדי בת ים את הכלים הטכנולוגים הכי טובים שאפשר גם בכיתות וגם בבית".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות