תלמידים כיתה
צילום אילוסטרציה: LStockStudio / shutterstock.com

אקדמיה כבר בתיכון: שיתוף פעולה בין התיכונים לאוניברסיטת תל אביב

תוכנית חדשה בבת ים: "עיר אקדמית"

פורסם בתאריך: 11.11.20 11:07

עיריית בת ים ואוניברסיטת תל אביב משיקות תוכנית חדשה לשיתוף פעולה אקדמי שתייצר חיבור ישיר בין בתי הספר התיכוניים בעיר לבין האוניברסיטה, שתאפשר לתלמידים ללמוד קורס אקדמי במסגרת תוכנית הלימודים לבגרות. כמו כן, יוכלו התלמידים לגשת גם לבחינה אקדמית באוניברסיטת תל אביב.

יש לציין כי עמידה בבחינה זו תעניק לתלמידים קרדיט אקדמי – נקודות זכות, אשר יעמדו לזכותם כשירצו ללמוד תואר באוניברסיטת תל אביב או בכל אוניברסיטה אחרת בארץ. טקס  החתימה בין הצדדים בהשתתפות ראש עיריית בת ים ונשיא אוניברסיטת תל אביב ייערך בשבוע הבא.

בשלב הראשון של הפרויקט ארבעה בתי ספר על יסודיים (שז"ר, חשמונאים, דרכא-חדש ומלטון) ישתפו פעולה עם האוניברסיטה ובהמשך תבחן בשיתוף האוניברסיטה הרחבת הפיילוט לבתי ספר נוספים בעיר.



בפיילוט יקחו חלק עשרה מורים מהעיר שייקחו חלק בתוכנית "עיר אקדמית". הם יהיו אלו שיעבירו קורסים האקדמיים לתלמידי התיכון, ותפקידם המסורתי יתפתח ממורה "מעביר ידע" למורה "מפתח מיומנויות למידה", המצייד את התלמידים בכלים ובמיומנויות להצלחה.

ראש העירייה, צביקה ברוט, מסר: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת תל אביב. לצד ההובלה של העיר בנתוני הבגרות מטרת התכנית החדשה היא להוביל גם בנתוני המשך ללימודים אקדמאיים, ושכל התלמידים המעוניינים בכך ילמדו תוכן אקדמי מקוון על ידי המורה המקומי ובמסגרת הלימוד לבגרות".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות