התקנת הצצלה בציפורי

ההורים זועמים: רק בבית ספר אחד לא לומדים חמישה ימים בשבוע

על אף התיסכול והפצרות ההורים, המנהלת הודיעה: לא נעבור לחמישה ימי לימוד לכיתות א'-ד'

פורסם בתאריך: 8.11.20 17:44

כ-400 הורים לתלמידי בית הספר הממלכתי-דתי ציפורי שבבת ים מאוד מתוסכלים. בניגוד לעשרות בתי הספר בעיר, ציפורי הוא היחיד שבו לא אומץ מתווה העירייה והלימודים לתלמידי כיתות א'-ד' מתקיימים רק ארבעה ימים בשבוע.

על פי מתווה משרד החינוך תלמידי כיתות א'-ד' ילמדו ארבעה ימים בשבוע, אולם הרשויות המקומיות גייסו כסף וכוח אדם והכשירו כיתות לימוד כדי לספק יום לימודים נוסף בשבוע. אלא בבית הספר ציפורי הודיעה המנהלת, לילי חג'ג', כי לא תאמץ את מתווה העירוני. המנהלת, יש לציין, היא עובדת משרד החינוך ואינה כפופה לרשות המקומית.

בשיחה שהתקיימה בין אנשי הנהגת ההורים של בית הספר והמנהלת חג'ג', היא אמרה להורים אינה מתכוונת להוסיף יום לימוד, משום שלא הצליחה להגייס אנשי הוראה חיצוניים שיוכלו לאפשר איכות לימודים ברמה שהיא דורשת בבית הספר. הורים רבים קיבלו את הבשורה באכזבה ומאז נשמרת אווירה מתוחה בבית הספר.



בהודעה שנשלחה אתמול (מוצאי שבת) להורים, כתבה המנהלת: "אני שומעת קולות שונים מהורים שאינם שבעי רצון מהחלטתי לקיום ארבעה ימי למידה מקרוב וההשלכות בעקבות. זאת לצד הורים רבים שקיבלו הסבר מוועדי הכיתות או מיו"ר ועד ההורים וסגניתו והבינו את ההחלטה שהתקבלה לאחר פגישת הזום המשותפת ביום חמישי שעבר".

בהמשך כתבה כי "משרד החינוך איפשר לכל רשות לבדוק כיצד ניתן לאפשר יותר ימי למידה מקרוב אבל השאיר את ההחלטה למנהלים ורק מנהל יכול להחליט, אחרי שבדק את הצורך לקיום יום למידה נוסף לצד חסמים שמתעוררים מקרוב. רשות בת ים עודדה מנהלים לפתוח חמישה ימים ואפשרה תקציבים ופתרונות עבור צורך אחר שיעלה".

כמו כן, נימקה חג'ג' את החלטתה וטענה כי "נוצרו 17 קפסולות שמצריכות גיוס של לפחות 12 עוזרי הוראה נוספים שאין לנו. ההצעות של הרשות היו לגייס בעצמנו מורים, סייעות ובנות שירות להחזיק כיתות. הבקשה הגיעה לפיתחנו ביום רביעי שעבר כשפתיחת הלימודים ביום ראשון. מציאות זו לא איפשרה לנו גיוס מספר גדול כזה של עוזרי הוראה. כמו כן, לא הייתי מוכנה להתפשר על פחות מעוזרי הוראה ראויים להחזרת כיתות ולמידת התלמידים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמא מציפורי

    בתור אמא בציפורי אני גאה במנהלת שלא מפחדת מאף אחד ורואה את טובת הילדים לנגד עינייה!!
    אנחנו שמנו את הילדים בבית חינוך ציפורי מתוך אמונה במנהלת ובדרך החינוכית שלה וגם בזמן זה כשמתקבלות החלטות קשות אנחנו סומכים עליה שעושה את ההחלטה הטובה ביותר עבור הילדים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות