גן ילדים בבת ים

מתווה חדש בבת ים: גני הילדים יפעלו חמישה ימים בשבוע

בכך מאמצת בת ים את המתווה שגיבש פורום 15 הערים, שנועד לצמצם את השהות של הסייעות המשלימות בין מספר גנים

פורסם בתאריך: 20.10.20 16:32

שלושה ימים לאחר חזרתם של הגנים לפעילות מודיעה עיריית בת ים כי גני הילדים יפעלו על פי מתווה חדש של חמישה ימים בשבוע, בימים א'-ה', כאשר בימי שישי יתקיימו הלימודים מרחוק. זאת, במטרה לצמצם את השהות של הסייעות המשלימות במספר גני ילדים. בכך מאמצת העיר את המתווה שמגבש פורום ה-15, הכולל את הערים הגדולות בישראל ובו בת ים אינה חברה.

ההחלטה שינוי המתווה בגני הילדים התקבלה בבת ים בתום הערכת מצב שקיים ראש העירייה, צביקה ברוט, עם ממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, יו"ר ועד עובדי העירייה, אבי אפיה, יו"ר ועד הורים העירוני ורד דנינו ויו"ר הסתדרות המורים בבת ים, ענת דדון.

המעבר למתווה החדש יחל כבר השבוע, במטרה למנוע הידבקויות ולשמור על צוותי החינוך הקבועים, ומניעת כניסה של עובדת חינוך נוספת לגן ביום השישי בשבוע. בנוסף, לא תתאפשר הגעה לבת ים של עובדי הוראה המתגוררים בערים אדומות, למעט החינוך המיוחד, כפי שנקבע בהוראות הממשלה.

מחזיק תיק החינוך אלי יריב מסר: "החלטנו לקחת מקדם הגנה בשמירה על צוותי החינוך והילדים,  הגעת אנשי צוות לגנים במשך חמישה ימים תאפשר לשמור על כיתות גן ללא כניסה נוספת של אנשי צוות ותמנע הדבקה אפשרית. זוהי הדרך היחידה לשמור על בריאות הילדים שלנו ולמנוע  שרשראות הדבקה, בידודים של גנים שלמים וסגר נוסף".



בתוך כך, הבוקר פורסם כאן ב"השקמה בת ים" כי סייעת בגן ילדים עירוני נמצאה כחולה מאומתת. מדובר בסייעת בגן "לב הים". 35 הילדים ואנשי צוות והגן נשלחו לבידוד והגן ייסגר למשך 14 ימים.

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות