צילום: ws_photos / shutterstock.com

תלמידת כיתה א' מחכה לבית ספר מפתיחת שנה הלימודים

לטענת הוריה של הילדה בעירייה לא מצליחים למצוא לבתם מסגרת, ואין להם ברירה אלא להשאירה בבית

פורסם בתאריך: 9.9.20 15:13

כבר שמונה ימים, מאז פתיחת שנת הלימודים, תלמידה מבת ים, שאמורה לעלות לכיתה א' נמצאת בביתה. הסיבה: לטענת אביה הילדה אמורה ללמוד בחינוך המיוחד בזרם החרדי, אולם בעיריית בת ים טוענים כי אין מסגרת כזו ומפצירים בהורים לשלוח אותה למסגרת מעורבת.



"פנינו לכל הגורמים בעיריה אבל אין לנו מענה. הם מעבירים אותנו מאחד לאחר ובינתיים הילדה בבית", אומר אביה של התלמידה ל"השקמה בת ים". "בעבר היו כמה בתי ספר מתאימים בעיר והשנה החליטו לבטל את המסגרות הללו. בעירייה ניסו לגרום לנו לרדת מזה בטענה שאין צורך בזה ולא מעניין אותם מהילדים בכלל. פנינו לבכירים בעירייה. הם הבטיחו שינסו למצוא פתרון אבל ללא הצלחה".

"קיבלתי מכתב דחוף למערכת החינוך העירונית, ושם הם הבטיחו לטפל, אנחנו עדיים מחכים ובינתיים היא בבית. ילד זה לא עוף, אי אפשר לעשות איתו מה שרוצים", מסכם האב.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "עקב כניסתו לתוקף של התיקון לחוק החינוך המיוחד ועדת ההשמה מנוהלת כעת על ידי נציגי משרד החינוך ולא על ידי העירייה. ועדות ההשגה במחוז החרדי התקיימה בתאריך ה-1.9. בהתאם לבקשת ההורים, העירייה שלחה החלטה על מתן זכאות לכיתת חינוך מיוחד. היות שאין בעיר מסגרת לשיבוץ התואמת את אפיון התלמידה, נשלחה בקשת לימודי חוץ לחולון, והתקבל אישור ללימודיה על ידי משרד החינוך. ברגע שתבצע האם את הרישום תוכל הילדה להתחיל את הלימודים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות