סיור ראשית
סיור ראשית

ראש העירייה לשר החינוך: "צוות מקצועי יקטע את שרשרת ההדבקה" I צפו:

שר החינוך יואב גלנט ביקר בבת ים לקראת פתיחת שנת הלימודים

פורסם בתאריך: 28.8.20 11:18

שר החינוך יואב גלנט הגיע אתמול (חמישי) לסיור בבת ים, בליווי ראש העירייה צביקה ברוט, לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"א.

במהלך הסיור, שנערך בבתי הספר שז"ר והרצל בעיר, הציג ראש העיר צביקה ברוט הציג לשר החינוך את המתווה של בת ים לחזרה ללימודים במסגרת שגרת הקורונה ואת השיפוצים שנערכו במסודות החינוך וההשלמות הצפויות.

בתום הסיור מסר השר גלנט: "העיר בת ים מוכנה לפתיחת שנת הלימודים בראשון לספטמבר, חלק ניכר מזה תודות להובלה האיכותית של ראש העירייה צביקה ברוט והצוות המקצועי. אני משוכנע שאנחנו נצא בבת ים ובמקומות אחרים מחוזקים מהנושא של הקורונה לפחות בנושא החינוכי. התלמידים יקבלו מה שהם צריכים, אנחנו נשמור על בריאותם וחינוכם ונדאג להשכלתם".



ראש העירייה ברוט סיכם: "אני מודה לשר החינוך על שהגיע לבת ים לעקוב מקרוב אחר ההערכות לשנת הלימודים החדשה. אנו עומדים בפני תקופה מאוד מאתגרת, פתיחת שנת לימודים בצל הקורונה, אנחנו עושים את כל המאמצים לתת לתושבי בת ים את החינוך בדרך הטובה ביותר, הנוחה ביותר, והבריאה ביותר".

ברוט הוסיף כי "המתווה שלנו כולל צוות מקצועי חדש שגויס, ושימוש במבנים בכל העיר, מתנ"סים, אולמות והרבה יצירתיות. הצוות המקצועי יעקוב באופן שוטף אחרי כל מקרה ואירוע בכדי לעצור במהירות את שרשראות ההדבקה. שתהיה שנה מוצלחת ובריאה. נעמוד בזה ביחד".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות