מנהל ברנקו וייס מסיים את תפקידו אחרי 8 שנים

איתן בר לב מנהל את התיכון בבת ים מיום הקמתו. "איתן הוא דמות חינוכית שלא אשכח בחיים שלי", מספר תלמיד לשעבר

פורסם בתאריך: 19.7.20 19:10

מנהל ברנקו וייס בת ים, איתן בר לב, שמוביל את בית הספר מיום הקמתו, מסיים את תפקידו אחרי שמונה שנים.

בית ספר התיכון ע"ש ז'קלין כהנוב, מרשת ברנקו וייס, הוקם בבת ים לפני שמונה שנים. עם הקמתו מונה איתן בר לב לתפקיד המנהל. מדי שנה נקלטו בכיתות ט'-י"ב בבית הספר כ-160 נערים ונערות שנפלטים ממסגרות חינוך אחרות וחלקם מגיעים ממצבי סיכון שונים. מרבית התלמידים הם מבת ים, כאשר בבית הספר 12 כיתות ובכל כיתה כ-14 תלמידים. על אף תנאי הפתיחה חלק מהתלמידים סיימו את התיכון עם תעודת בגרות.

שמעון אלבז, בן 23, שלמד בבית הספר וכיום משמש כקצין בתפקיד סמפ"מ בגדוד דוכיפת של חטיבת כפיר, מספר: "הגעתי לברנקו וייס לאחר שניסיתי לעשות בגרויות בבית ספר אחר בבת ים במסלול רק להשלמת בגרויות. זה לא צלח מסיבות שונות. הגעתי לברנקו וייס כברירת מחדל כי היה לי נורא חשוב להשלים את הבגרויות לפני הצבא. למרות שהשמועות על ברנקו וייס לא היו טובות, לאחר שהתחלתי את שנת י"ב כאן, גיליתי בית חם ואוהב, מנהל שאכפת לו מתלמידיו, כל תלמיד מקבל את היחס המותאם אליו באופן אישי ופשוט עושים הכל לטובת הצלחתם של התלמידים. צר לי שזיכיתי ליהנות רק שנה אחת בברקנו".

אלבז הוסיף כי "איתן הוא מנהל מקצועי, אדם שרתום לעבודה שלו לוקח אותה מעבר למצופה . משקיע דואג ומחנך. אדם ללמוד ממנו ודמות חינוכית שלא אשכח בחיים שלי, בשבילי הוא דמות להערצה".



ליליה שטרן, מורה מבית ספר, מוסיפה: "מעבר להיותו איש חינוך ערכי שלא מוכן לוותר על אף תלמיד ותמיד נלחם על זכותו של כל תלמיד ותלמידה להצליח, איתן גם הנחיל בבית הספר את רוח הדברים כך שניתן לזהות את משנתו אצל המורים.  בנוסף, אחד הדברים המיוחדים ביותר אצל איתן בתור מנהל זה הניהול בגובה העיניים. הוא תמיד משרה אווירה נעימה מאוד וסביבת עבודה הכי נכונה במקום כל כך אינטנסיבי ושואב רגשית כמו שלנו".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות