תואר ראשון מקוון. צילום: מכללת בת ים
תואר ראשון מקוון. צילום: מכללת בת ים

בצל הקורונה: לימודי תואר ראשון לתושבי בת ים בצורה מקוונת

מכללת בת ים מאפשרת לימודים בשנת הלימודים תשפ"א בצורה מקוונת וכמעט מבלי לצאת מהבית

פורסם בתאריך: 7.7.20 16:43

שגרת קורונה: תושבים מבת ים יוכלו ללמוד לתואר ראשון באמצעות למידה מרחוק.

במכללת בת ים מתקיימים לימודי תואר ראשון של האוניברסיטה הפתוחה, המוכרים על ידי המועצה להשכלה גבוהה. הלימודים במכללה כוללים אפשרות למידה מקוונת או פרונטלית. וניתן לקיים אותם גם בהנחיה מוגברת, כלומר המפגשים מתקיימים אחת לשבוע בכל קורס, גם הם בצורה מקוונת.

מרבית המפגשים מתקיימים בשעות הערב על מנת לאפשר שילוב של לימודים ועבודה במקביל. זאת, כאשר קצב הלימודים הוא אישי ונקבע על ידי הסטודנט לפי צרכיו ויכולתו. שכר הלימוד הוא שכר לימוד אוניברסיטאי והסטודנט אינו נדרש להתחייב לשכר לימוד עבור שנת לימודים מלאה, אלא אך ורק עבור הקורסים הנלמדים.



בנוסף, התואר מאפשר תמיכה בלמידה. הלימודים מבוססים על ספרי הלימוד והחומרים הייחודיים של האוניברסיטה הפתוחה. לכל קורס, קיים אתר בית ייחודי באינטרנט ובו מידע משלים וכן פורום המאפשר קשר רציף עם צוות ההוראה בקורס. בקורסים רבים מוצגים באתר הקורס מפגשי הנחיה מוקלטים.

 

כמו כן, קיימת הדרכה במיומנויות למידה: במסגרת של סדנאות ומפגשים אישיים ניתנת הדרכה לשיפור אסטרטגיות הלמידה הנדרשות בלמידה אקדמית.

מכללת בת ים אינה גובה  דמי מכללה. ההרשמה ללימודים אינה מותנית בהצגת תעודת בגרות, במכינה קדם אקדמית או בעמידה בדרישות המבחן הפסיכומטרי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות