איך הפכו היונים לסיוט של תלמידים והורים בבת ים?

"מוריס והיונים": גרסת בתי הספר בעיר

פורסם בתאריך: 16.6.20 16:17

הורים בבת ים טוענים כי היונים מעל ראשי הילדים הפכו למפגע במתחמים ובמבנים החשופים בבתי הספר. לעיתים הן נתקעות ברשתות שהותקנו בבתי הספר עד שהן מתות, ובדרך כלל הן משאירות לכלוך ולשלשת.

"מישהו בעירייה חשב שאם ישימו רשת זה יגרום ליונים לא להיכנס, אבל בפועל המצב הפך להרבה יותר גרוע", כך מספרת אם לתלמיד בבית הספר הנשיא, "הרשת הזו שנמצאת מעל ראשי הילדים הייתה אמורה למנוע כניסה של יונים לגג, אבל היא בנויה בצורה לא טובה והן נכנסות פנימה. לעיתים נתקעות עד שהן מתות בתוכה והילדים נחשפים לפגרים ולרוב פשוט מוציאות לשלשלת על ראשי הילדים ובתוך המתחם עצמו".

האם מוסיפה כי הבעיה קיימת לא רק בבית הספר הנשיא, אלא במספר בתי ספר נוספים ברחבי העיר. "העירייה מודעת לבעיה, ועד ההורים מנסה לטפל בזה אבל בסופו של יום אין פתרון והילדים שלנו ממשיכים לסבול מהמראות הריחות והסכנה הבריאותית הזו שאורבת להם בכל פינה בבית הספר", אומרת האם, "הילד שלי ממש חושש להגיע לבית הספר כדי לא להתעמת עם מראות של יונים מתות בחצר".



יו"ר ועד ההורים העירוני בבת ים, ורד דנינו, מסרה בתגובה: "נושא הרשתות הוא בעיה עירונית. מצד אחד, מנסים למנוע כניסת יונים לגג ומצד שני, הן נכנסות ואז מלכלכות את כל המגרש. כבר כמה פעמים ניסינו יחד עם העירייה למצוא פתרון יצירתי לנושא שימנע לכלוך והתעללות ביונים. ועד ההורים העירוני מייחל שימצא פתרון מושלם לנושא לא רק בבית הספר הנשיא, אלא בכל בתי הספר שבהם יש מבנה כזה".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "נושא תחזוקת הרשתות נמצא בטיפול שוטף לאורך כל השנה בכלל מוסדות החינוך, ולצערנו, הרשתות סובלות מוונדליזם לעיתים תכופות. במקרה הנ"ל המגרש יעבור ניקוי יסודי בשבוע הקרוב על ידי מכונת שטיפה בלחץ, ומחלקת אחזקת מוסדות חינוך בוחנת מספר פתרונות למניעת הישנות הפגיעה ברשתות".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. הודיה

    למה להרוג יונים בסבל, ברעב ובצמא, של מי הרעיון הבדיסטי הזה. העיריה לא רוצה למצוא פיתרון אחר כדי לא להוציא כסף.בבקשה תעשו משהו כואב הלב, סיוט לילדים וגם ליונים המסוכנות.

  2. ויל

    מכת היונים בבת ים היא בכל העיר, באיזור המצבה המצב בלתי נסבל והעיריה לא עושה כלום בנידון, יש צורך בפעילות מידית לדילול אוכלוסיות היונים כפי שעשו בערים אחרות בעולם, פרט ללכלוך זה מביא גם מחלות. בנוסף יש לפעול נגד מאכילי היונים אשר גורמים להם להתרכז באזורים מסוימים בכמויות גדולות. לידיעה: זוג יונים הופך תוך 3 שנים ל 700 יונים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות