בבית ספר יסודי "עקיבא" מתלוננים: על אף ההבטחות ההזנחה נמשכת 

ההורים זועמים: "אנחנו מתחננים לעירייה על מנת שיעשו משהו, אבל שום דבר לא נעשה". העירייה: "בבית הספר בוצעו עבודות שיפוץ לאורך השנים" 

פורסם בתאריך: 15.6.20 12:59

הורים לתלמידים בבית הספר היסודי "עקיבא" טוענים כי במשך תקופה ארוכה בית הספר לא עבר שיפוץ וההזנחה ניכרת בכל מקום מתאי שירותים שבורים ומרצפות ישנות ועד גגות דולפים. 



"הילדים שלנו במצוקה נוראית. לפני שלוש שנים שיפצו שלושה מתוך ארבעה תאי שירותים בבית הספר ואת התא הרביעי הם לא הסכימו לשפץ בטענה שזה לא היה בתכנון. מעבר לזה יש מדרגות שבורות ומסדרון שבו מרצפות ישנות שלא הוחלפו מעל לשלושה עשורים. אנחנו מתחננים לעירייה על מנת שיעשו משהו אבל שום דבר לא נעשה", אומרת אימא לאחת התלמידות בבית הספר. אם אחרת מוסיפה, "לפני שלוש שנים עיריית בת ים שיפצה את הגג של בית הספר וגם זה היה רק משום שהגג דלף ותלמידים בבית הספר מצאו את עצמם יושבים עם מטריות במהלך השיעור על מנת להגן על עצמם מהגשם. זה הרי לא נורמלי בעליל", היא אומרת, "כל העירייה מעורבת בנושא, החל ממנכ"לית העירייה ודרך ראש העירייה, השיפוצים הללו אמורים היו להיות וזה מתעכב בכל פעם מחדש, אוזלת היד של העירייה וההתנהלות שלה ממש נוראית בעיניי, נראה שלאף אחד לא אכפת מהתלמידים בבית הספר". 

גלית אלימלך, יו"ר ועד ההורים של בית הספר מסרה בתגובה: "ילדינו מניפים את הדגל בגאווה ואחרי המון שנים זכינו במכרז אשר נותן להם מקום נעים ויפה ללמוד בו. אז למה לעכב את השיפוץ, למה זה נופל בין הכיסאות ויכול להיות שנצטרך לחכות עד סוף שנה הבאה כדי שבית ספרנו ישופץ"? 

בית הספר עקיבא בבת ים

בית הספר עקיבא בבת ים

 

מעיריית בת ים נמסר: "בניגוד לעולה מפניית השקמה לעירייה, הרי שבבית הספר בוצעו עבודות שיפוץ לאורך השנים. בין היתר, בוצעו עבודות שדרוג שונות במהלך השנתיים האחרונות, בתקופת שיפוצי הקיץ במוסדות החינוך. במסגרת העבודות, שופצו השירותים, הוחלף גג בית הספר, שופץ אולם הספורט ובוצע עבודות נרחבות של צביעה ואיטום בכלל המבנה.
במסגרת תוכנית העבודה של חטיבת חינוך ורווחה לשדרוג מוסדות החינוך בעיר, העירייה צפויה לבנות בבית הספר שני מרחבי למידה חדשניים בתיאום עם הנהלת בית הספר".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות