בית ספר כיתה תיכון
צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

מסיכות בשרב הכבד: האם ההורים בבת ים ישלחו את ילדיהם לבתי הספר?

ערים רבות הודיעו הורים שלא ישלחו את הילדים לבתי הספר בעקבות מזג האוויר הקיצוני והדרישה לעטות מסיכות. יו"ר הנהגת ההורים העירונית בבת ים: "הורה שלא רוצה, לא חייב לשלוח את הילד שלו"

פורסם בתאריך: 18.5.20 14:24

לאחר שבחולון ובת ים השכנות כבר החלו לצוץ ניצנים של התנגדות בקרב ועדי ההורים לחזרה אל בתי הספר, יו"ר הנהגת ההורים בבת ים, ורד דנינו מודיעה כי לא תתערב בהחלטות ההורים שיחליטו שלא לשלוח את ילדיהם.

ההתנגדות לחזרה ללימודים נעוצה בשילוב של החובה לעטות מסיכות על הפנים בזמן גל החום הקיצוני. כמו כן, חלה חובה להשאיר החלונות בכל הכיתה פתוחים, על אף מזג האוויר הקיצוני. בחולון, הודיעה הבוקר הנהגת ההורים בראשות בתאל בן דוד, כי ישנן לא מעט בעיות בחזרה לבית הספר והדגישה בני ההורים כי החזרה ללימודים אינה בגדר חובה וכי עליהם לפעול על פי שיקול דעתם. בראשון לציון הודיע יו"ר הנהגת ההורים רוני עקירב כי תלמידי מקיף י"א ראשונים לא יחזרו לבית הספר. הוא לא היה היחיד, ועד הורים נוספים הודיעו שיחזירו את הילדים רק ביום ראשון, לאחר שתחול ירידה בחום.



בבת ים לעומת זאת התמונה לפי שעה מעט שונה. עמדתה של הנהגת ההורים העירונית היא שלא לנקוט צד במחאה של המתנגדים לחזרה אל בתי הספר, מאחר שגם כך לא קיימת חובת נוכחות על פי המתווה.

"אין היום חובת נוכחת בבתי הספר. הורה שלא רוצה, לא חייב לשלוח את הילד שלו",  מוסרת יו"ר הנהגת ההורים בבת ים, ורד דנינו, "המזגנים בכיתות עובדים. נכון שעדיין קשה לשבת בכתות. שמעתי הורים שלא מוכנים שהילדים שלהם יישבו בכיתה אבל גם כאלה שרוצים שהילדים שלהם יחזרו ללמוד".

"אני חושבת שברמה האישית שלי אני לא יכולה לקחת אחריות על 25 אלף תלמידים ולהגיד שאף אחד לא יחזור לבית הספר. אין חובת נוכחות, ואני נותנת מצד אחד את המענה להורים שרוצים שהילדים שלהם יגיעו ומצד שני יש יד חופשית למי שחושב שלא. אנחנו אומרים שכל אחד יודע מה טוב לילד שלו", מסכמת דנינו.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות