מעבר חציה תלמידים
צילום אילוסטרציה

ללא הסעות: תלמידי החינוך המיוחד בבת ים חוזרים ללימודים

החזרה ללימודים תיעשה בהדרגה בכפוף למתווה משרד החינוך

פורסם בתאריך: 22.4.20 12:31

לאחר הפסקה בת חודש, מוסדות החינוך המיוחד של בת ים החלו הבוקר (רביעי) לשוב לפעילות בהדרגה, זאת על פי המתווה שגיבש משרד החינוך לחזרה לשגרה בזמן ההתמודדות עם נגיף הקורונה.



מרבית בתי הספר בעיר צפויים לפתוח את שעריהם לטובת ילדי החינוך המיוחד, וזאת על מנת לתת מענה להם והוריהם. הלמידה תתבצע בקבוצות קטנות של עד שלושה תלמידים לכל קבוצה. בנוסף, ייפתחו גם כ-35 גני החינוך המיוחד אשר יפעלו בקבוצות במתכונת של משמרות.

יחד עם זאת, בשלב זה, על פי מתווה התכנית, מערכת ההסעות לא תשוב לפעול והתלמידים יצטרכו להגיע אל מוסדות החינוך על ידי הוריהם. אולם במקרים חריגים חריגים בלבד, בהם אין אפשרות להביא את התלמיד ללא הסעה, יוכלו ההורים להגיש בקשה להסעה בדך הנהלת בית הספר שתפנה אל אגף החינוך ברשות. אישור הסעה יעשה על ידי משרד החינוך.

 

באגף החינוך של העירייה ברכו על המתווה אמש ומסרו: "אנו מאמינים כי החזרה של תלמידי החינוך המיוחד מהווה נקודת פתיחה לטובת תהליך החזרה של כלל תלמידי העיר לשגרת הלימודים".



מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, מסר: "אנחנו פועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות בהחזרת החינוך המיוחד ללימודים ומקווים שהכל יהיה בסדר. אגף החינוך הכין את כל התשתית הפיזית והפדגוגית לקליטה חלקה של התלמידים. זה השלב הראשון בהחזרת התלמידים לבתי הספר. הצלחת המהלך תאפשר להתקדם לקראת יציאה מהבידוד של קבוצות נוספות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות