קורונה
תרומות מחשבים לילדי בת ים

מחמם את הלב: עשרות מחשבים נתרמו לתלמידים מבת ים

התושבים התגייסו למשימה: לספק מחשב לכל ילד. עשרות מחשבים נתרמו גם על ידי הייטקיסט צעיר

פורסם בתאריך: 29.3.20 18:32

לאחר הקריאה לסייע בתרומות מחשבים לילדים ממשפחות נזקקות, תושבי בת ים התגייסו למשימה. התוצאה: עשרות מחשבים חדשים או מחודשים שתוקנו, הותקנו ונתרמו לילדים המסוגרים בבתים.



בסוף השבוע האחרון יצאה חברת מועצת העיר, עו"ד ענבל פלאח-יעקב, בקריאה לסיוע בתרומת מחשבים, חלקי מחשב ואפילו מחשבים תקולים לגמרי על מנת לתקנם ולהעניקם לילדי העיר לצורך הלמידה המכוונת במהלך הסגר בבתים.

לדברי פלאח, בשבוע האחרון היא קיבלה עשרות פניות של הורים אשר נזקקו לסיוע וכי אין באפשרותם לקיים את הלמידה המקוונת. "מדובר על משפחות עם מספר ילדים, המחזיקות במחשב אחד בלבד ולא יודעות כיצד לחלק את הזמן בין הילדים, כאשר המורות מלמדות בזמן זהה", מסבירה פלאח. "פנו אליי גם הורים שאין להם אפילו מחשב אחד בבית ואין להם גם יכולת לרכוש אחד. הם סיפרו, שהפיתרון הזמני שנמצא כרגע הוא שהילד יעבוד דרך המכשיר הסלולרי, דבר שקשה להתמיד בו לאורך זמן משום שמדובר במסך קטן", אומרת פלאח.

בעקבות הפניות הרבות, פלאח החליטה לצאת בקריאה פומבית לתושבי בת ים עבור תרומת מחשבים, גם משומשים וכאלה שאינם תקינים. לשמחתה ההיענות הייתה רבה. "פנו אליי המון אנשים שהחליטו לתרום את המחשב שלהם ולרכוש חדש במקומו, או כאלה שיש להם מחשב נוסף", מספרת פלאח.

קורונה

המחשבים שנתרמו לילדי בת ים

אבל התרומה הגדולה ביותר הגיעה מהייטקיסט בשם שי פלד מנס ציונה. מי שעשה את החיבור בין פלד לפלאח הוא הרב מאיר אבוטבול שראה את פנייתה של פלאח בפייסבוק. "פלד המלאך נתן לנו תרומה מאוד מכובדת של עשרות מחשבים לתלמידי העיר. התכנסנו כמה חברים ונסענו אליו לנס ציונה כדי לקחת אותם", מספרת פלאח, ומציינת את האנשים הרבים והטובים בבת ים שגם הם התגייסו לטובת המשימה: "ביניהם ישראל כהן ואסף לוי שהסכימו לתקן, לחבר ואפילו להתקין את המחשבים אצל התושבים בביתם".

זו אינה הפעם הראשונה שבה שי פלד תורם לתושבי בת ים. לפני כשנה וחצי הבאנו כאן ב"השקמה בת ים" את סיפורו של פלד, ההייטקיסט שהקים מיזם חברתי במסגרתו הוא מתקן מחשבים ומכשירים טכנולוגיים שיצאו משימוש ומעביר אותם לנזקקים.



פלאח מסבירה כי לימודים וחינוך הם מבחינתה מעל הכל. "אני אמנם עו"ד במקצועי, אך בהשכלתי גם מורה ואמא לתאומים בני תשע – וחינוך הוא ערך עליון מבחינתי ולא יכולתי להתעלם מזעקות ההורים שילדיהם אינם יכולים ללמוד בגלל חוסר אמצעים", אומרת פלאח.

"מבחינתי, כרגע לימודים חשובים לא פחות מאוכל. למזלי הצלחנו לעזור לכמה משפחות בעיר, אבל עדיין לא לכולן", מוסיפה פלאח ויוצאת בקריאה נוספת: "אנחנו עדיין צריכים עוד מחשבים, ואני קוראת לכל מי שיכול לתרום, אפילו חלק אחד למחשב, כדי שנוכל להעבירו לתלמיד שצריך".

לתרומות ניתן לפנות לענבל במספר 053-2704662.

קורונה

עשרות מחשבים תרומה לילדי בת ים

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רחלי יוסף

    אף אחד לא עדכן אותי כחד הורית,ללא מחשב בבית לבני בן ה-14,כי אכן יש מחשבים למסירה
    כנראה זה לא כולל את החד הוריות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות