מגפת הקורונה

מרגש: הסרטונים ששלחו המורים לתלמידים ששוהים בבית | צפו:

צוותי החינוך בעיר שלחו לתלמידיהם סרטונים כדי לעודד את רוחם בזמן הסגר בבתים – אף עין לא נשארה יבשה

פורסם בתאריך: 22.3.20 13:40

בזמן שעשרות אלפים מתלמידי בת ים נמצאים מסוגרים בבתיהם, בכמה מבתי הספר בעיר יצאו צוותי ההוראה במיזם מרגש ויצרו סרטונים לתלמידיהם, כדי לרומם את רוחם. זאת במטרה לשמור על קשר עם התלמידים, גם לאחר שהופסקה הלמידה מרחוק. בנוסף, המורים וצוותי בית הספר נמצאים עם התלמידים בקשר טלפוני, מתקשרים לשאול לשלומם, מספרים להם על ההתמודדות האישית שלהם ומנסים לעודד אותם.

רונית לוי כהן, מנהלת בית הספר דוד אלעזר בבת ים, שלחה לתלמידיה סרטון שבו נראים הצוותים החינוכיים, כשהם מחזיקים שלט עם משפטים מעודדים: "אני מתגעגעת אליכם, אתם חסרים לי מאוד", "תאמינו שמשהו טוב עומד לקרות", וגם ציטוט של המשורר נתן אלתרמן: "צבע הדברים תלוי בצבע המשקפיים". צפו בסרטון:

 

אילנה שוב, מנהלת בית הספר יגאל אלון בבת ים, שלחה לתלמידים סרטון עם כל צוות בית הספר, עם מסרים מעודדים: "תלמידי יגאל אלון האהובים שלנו, בכל בוקר כשאנחנו פוקחים עיניים, אנו חושבים ונזכרים בכם, אנחנו מתגעגעים לקול שלכם, לזמן המשחק איתכם, ללמידה במרכזונים, ליצירות המשותפות. בעיקר מתגעגעים לימי הגיבוש, להצגות, לשיחות מלב אל לב ולחיוך המאיר", מסרו המורים בסרטון המרגש, שגרם ללא מעט תלמידים והורים לבכות מהתרגשות. צפו בסרטון:

עינת ולדמן, מנהלת בית הספר ראשונים, שלחה לתלמידים סרטון שבו מופיעים צוותי בית הספר, כשהם שולחים לבבות לתלמידיהם בברכת התמודדות קלה עם המצב. צפו בסרטון:

 

בבית הספר הרצל בבת ים, שלחו צוותי בית הספר סרטון שלהם מחזיקים שלטים עם מסרים מחזקים, לצלילי השיר "יחד" של להקת חלב ודבש. הורי התלמידים שצפו בסרטון סיפרו כי התרגשו עד דמעות למילות השיר, שהיום, יותר מתמיד מקבלות משמעות נוספת, כמו במשפט: "עוד נדע ימים טובים מאלה, עוד נדע ימים טובים פי אלף, שורשינו יעמיקו סלע כמו ארזים בהר". צפו בסרטון:

 

גם לבנה דבש, מנהלת בית הספר הנשיא בחרה להשתמש בשיר "יחד" כדי לשלוח מסר מעצים לתלמידים. בסרטון שנשלח נכתב: "בימים כאלה צוות הנשיא רוצה להזכיר לכם, שאנחנו ביחד לאורך כל הדרך. שולחים חיבוק מרחוק כדי להרגיש קרוב". צפו בסרטון:

 

בבית הספר גורדון בבת ים, נשלח סרטון לתלמידים מהמנהלת ענת ממן, שכלל דרישות שלום ותחושת הגעגוע של צוות בית הספר לתלמידים. צפו בסרטון:

 

בבית הספר היסודי סוקולוב, צוות החינוך של כיתה א'1 שלח לתלמידים קולאז׳ המאגד את המורות והסייעות הכיתתיות. "ילדי א׳1 המתוקים אנחנו אוהבות ומאוד מתגעגעות", כתבו המורות. צפו:

מגפת הקורונה

מורי ביה"ס סוקולוב במסר מעודד לתלמידים

 

אלי יריב, מ"מ ראש עיריית בת ים ומחזיק תיק החינוך, התייחס למחוות של צוותי בתי הספר,: "אני מברך את הצוותים החינוכיים בבת ים על ששלחו סרטונים מחזקים ומעצימים לתלמידים. בבת ים יש אנשים חינוך מדהימים שנותנים תמיכה לתלמידים גם מרחוק ואני מעריך אותם על כך. אלה ימים לא פשוטים ואנחנו נעבור אותם ביחד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות