תלמידי יד מרדכי בסרטון לתלמידי סין
צילום: בית ספר יד מרדכי

מרגש: תלמידים מבת ים שלחו סרטון תמיכה לתלמידים בסין | צפו:

בבית הספר יד מרדכי יצרו סרטון מרגש לתלמידים בסין הנמצאים בהסגר הקורונה

פורסם בתאריך: 25.2.20 16:12

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, יצאו תלמידי בית הספר היסודי יד מרדכי בבת ים במחווה מרגשת לתלמידים בסין, הנמצאים בהסגר – סרטון תמיכה מרגש שאותו שלחו לסין, ובתגובה זכו לסרטוני תודה מהתלמידים הנרגשים בסין.



תלמידי כיתה ד' 2 בבית הספר יד מרדכי יצרו את סרטון התמיכה המרגש, בהובלת מחנכת הכיתה מורן סופר, ומנהלת בית הספר אביבית מיסטריאל. הסרטון נשלח לתלמידים בני גילם בסין, הנמצאים בהסגר מאז התפרצות נגיף הקורונה.

בסרטון המרגש שיצרו התלמידים מבת ים, הם מברכים ומחזקים את הילדים בסין ואף מפתיעים עם ביצוע שיר בשפה הסינית. התגובה לא איחרה להגיע – והתלמידים מסין מיהרו לשלוח בחזרה סרטוני תודה נרגשים מהמחווה הבת ימית, מודים להם ואף מגלים התעניינות רבה לגבי ישראל והיהדות.

הקשר בין התלמידים מבת ים לתלמידים בסין נוצר באמצעות עמותת "ערי חינוך", שמעודדת מחוות כאלה שהן נקודת אור עבור האוכלוסייה הסינית ברגעי המשבר הבריאותי, ההסגר הממושך והחשדנות המתגלה כלפי סין ממדינות העולם.

בזכות הקשר התלמידים בבת ים נחשפו ולמדו על מגפת הקורונה ועל הנעשה במזרח הרחוק ופיתחו את הרגישות החברתית שלהם על ידי חיזוק ותמיכה האוכלוסייה הסינית המתמודדת בימים אלה עם משבר גדול.

צפו בסרטון המרגש של תלמידי יד מרדכי:

 

מחנכת הכיתה מורן סופר, סיפרה על היוזמה ואמרה כי "הכנת הסרטון עם התלמידים אפשר לי לחשוף אותם למתחולל בעולם. קשה היה להסתיר את התרגשות התלמידים בתהליך היצירה שהבינו את המשמעות הגדולה ביצירתו ולקחו חלק פעיל. בהמשך אנחנו מתכוונים לקיים וידאו צ'אט לייב עם התלמידים הסינים ולארח להם חברה בימים הארוכים בבידוד. הסרטון הוא דוגמה מצוינת כיצד ניתן להנגיש לתלמידים צעירים נושאים מורכבים, לפשט אותם וליצור לתלמידים חיבור רגשי לאקטואליה העולמית. תודה למנהלת בית הספר אביבית מיסטיראל על היוזמה והסיוע לכל אורך הדרך".

צפו בסרטון התודה שנשלח מילד בסין:

 

מנהלת בית הספר יד מרדכי, אביבית מיסטריאל, הוסיפה: "אנו רואים ביזמות חלק משמעותי מהייחודיות הבית ספרית שלנו. יזמות היא מצוינות אישית המובילה למצוינות ישראלית. התפיסה החינוכית שלנו היא חינוך לערכים, למוסר ולמידות טובות. אנו מאמינים ביכולת ובייחודיות של הפרט להיות מעורב, יוזם ותורם, הקונה ומקנה דעת".



ראש עיריית בת ים צביקה ברוט: "מדובר ביוזמה נפלאה שמשתלבת בהחלטה שהובלתי להביא ללימודי סינית בבתי הספר בעיר. אני מברך את הצוות החינוכי של בית הספר יד מרדכי, אשר בדרך יצירתית הצליח לחבר בין התלמידים שלנו לבני גילם בסין ואף לעודד אותם ליצור ביחד מחווה מרגשת, קרן אור קטנה לתלמידים הסינים בתקופה קשה זו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דורשת צדק.

    עניי עירך קודמים. ילדי ביה"ס מבת ים, ישלחו סרטון תמיכה לילדי ישובי עוטף עזה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות