תלמידים כיתה
צילום אילוסטרציה: LStockStudio / shutterstock.com

תלונה במשטרה: המורה קיללה את התלמידים וצילמה אותם

הורים לתלמיד בבת ים טוענים כי מורה תקפה את בנם לאחר שסירב להיכנס לכיתה. בעירייה מכחשים: "הטענות אינן מדויקות"

פורסם בתאריך: 24.2.20 15:02

תלמיד בבית הספר בבת ים טוען כי מורה תקפה אותו, לאחר שסירב להיכנס לכיתה. לטענתו המורה קיללה אותו ואף צילמה זאת מול חבריו לכיתה.



לפני כשבוע הגישו הורי תלמיד כיתה ח' בבית ספר בבת ים תלונה במשטרה נגד מורה בתיכון, בטענה שדחפה את בנם, קיללה וצילמה אותו במכשיר הסלולרי שלה. הורי התלמיד סיפרו כי בזמן שיעור הספורט, בנם שהה בקפיטריה עם חבריו באישור המורה לספורט. למרות זאת, אחת המורות דרשה ממנו ומחבריו להיכנס לכיתות.

"הבן שלי סיפר שאחת המורות, שהוא לא מכיר ויודע את שמה, הגיעה ודרשה מכולם לעלות לכיתות. כשהתלמידים אמרו לה שהם באמצע שיעור ספורט ושהם קיבלו אישור לשהות בקפיטריה, המורה דחפה את בני, והחלה להתווכח עם התלמידים ולקלל בגסות. כדי לשמור על כבודי אני לא חוזרת על המילים הקשות שנאמרו. כשחבריו של בני אמרו לה שהיא עושה דברים אסורים, היא הוציאה את הפלאפון שלה והחלה לצלם אותם".

האם מספרת כי לאחר האירוע בנה התקשר מיד לאביו ועדכן אותו בפרטים. "בעלי הגיע לבית הספר וביקש מהתלמידים שהיו נוכחים במקום לספר ליועצת על המקרה. לאחר מכן הלכנו להגיש תלונה במשטרה, וכשחזרנו גילינו שבננו קיבל מכתב השעיה מבית הספר", סיפרה האם.

גרסה אחרת נשמעת מאחת המורות בבית הספר, שביקשה להישאר בעילום שם. אותה מורה מתארת סיפור אחר לגמרי. "עושים למורה עוול, אבל כולנו איתה. התלמידים התחצפו אליה וקיללו אותה. מבדיקה עם המורה לספורט רק תלמיד אחד קיבל אישור לשהות בקפיטריה באותו הזמן, ושאר התלמידים היו שם ללא אישור".



מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "טענות ההורים אינן מדויקות בלשון המעטה, אולם מפאת חקירת המשטרה לא נוכל לפרט מעבר לכך. הנושא בורר לעומק על ידי הנהלת בית ספר, וקיימות עדויות שסותרות את גרסת התלמיד כולה, ותומכות בגרסת המורה".

ממשרד החינוך טרם התקבלה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. תושב בת ים

    מסכנים המורים משכורת חרא תנאים חרא וילדים מהסוג החרא והכי אבסורד איך ייתכן שמורה ש"תוקפת" תלמיד צריכה לצלם את זה בטלפון מכאן מבינים שהמורה היא הקרבן והיא רצתה לצלם את הילד החרא שהתנהג אליה כמו שהוא…חרא.

  2. שלומית

    למורה אין אינטרס להתנהג כך לכן אני מאמינה שהתלמידים התחצפו וכשהבינו שהם הסתבכו הם המציאו סיפור הפוך .

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ידוע שהתלמידים ועוד מבת ים הם לא כאלה מלאכים בטח הם היו גם עדינים איתה רק מזה שהם אומרים שהיא דחפה אותו סימן שהיה פה משהו מעבר לא צריך לעוות את המציאות. היום לא קל להיות מורה גננת סייעת כלום לא קל בגלל ירידת הדורות. אימהות לא יודעות להיות אימהות בכלל כל היום מקללות בבית ופלא שהבן יוצא אותו דבר

  4. מיכל

    מגבים?
    קצת עצוב שכך אתה רואה את הדברים.
    תאור הסיטואציה מבסיסו נשמע מופרך.

  5. חסן

    תמשיכו להציג כתבות נגד המורים ולפגוע במעמדם ותחזקו את עמדת התלמידים והאלימות ..
    אין סיבה מוצדקת בעולם שתלמיד ישהה בקפיטריה בזמן שיעור ועוד שיעור ספורט שכולה שני שיעורים במשך השבוע כל כך קשה לכבד את הכללים בבית הספר.
    חוץ מזה לא ברור לי מה זאת אומרת שהתלמיד סירב להיכנס לכיתה, אז מי אחראי עליו בקפיטריה??
    אם התלמיד מחליק ונכנס קוץ בעין שלו את מי מאשימים? המורה לספורט שביקושי מצליח להשטלט על 30 התלמידים שמתאמנים במגרש במרחק 10 ק"מ מהאירוע?
    אז לסיכום- כל תלמיד שחש את עצמו שקשה לו להיכנס לכיתה שישב אצל אמא שלו בבית ושההורים ישמרו עליו!
    לא משכורת ולא תנאים וגם אין כבוד לא מהמדינה ולא מהתקשורת.
    תמשיכו בדרך שלכם אתם בדרך הנכונה…

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות