צילום: shutterstock.com
צילום: shutterstock.com

שביתת ההורים הארצית ביום שישי: בבת ים ילמדו כרגיל

בוועד ההורים הסבירו כי ההחלטה נעוצה במצב הפוליטי לקראת הבחירות ובחשש מפגיעה בילדים שזקוקים להסעות לבתי הספר

פורסם בתאריך: 19.2.20 11:24

ועד ההורים העירוני בבת ים הודיע הבוקר (רביעי) להורים כי מסודות החינוך בעיר לא ייקחו חלק בשביתה המתוכננת ביום שישי הקרוב בעקבות יישום הרפורמה בחינוך המיוחד.

בהודעה ציינו בוועד ההורים בבת ים, בראשות ורד דנינו, כי אומנם הנהגת ההורים הארצית קראה להשבית את הלימודים ביום שישי למשך שעה, בעקבות חוק ההכלה וההשתלבות המתוכנן להיכנס לתוקף בשנה הבאה, אך ועד ההורים המקומי החליט שלא לקחת חלק בשביתה.



"למרות אמונתנו במטרה הצודקת, ולאחר התייעצות עם היור"ים של בתי הספר החליטה הנהגת ההורים לא להצטרף למחאה הקרובה בשל המועד וההתראה הקצרה", כך צוין בהודעה להורים בבת ים.

בהמשך הוסבר להורים כי "הסמיכות לבחירות הופכת את המחאה ללא רלוונטית (אין שר פעיל אשר יתייחס למחאה או כנסת אשר תשנה את החוק). בנוסף, השבתה של שעה תוביל לביטול הסעות של הילדים כך שהילדים אשר זקוקים להסעה לא יוכלו להגיע לבית הספר".

 

עוד צוין כי "החלטה זו אינה קלה, במיוחד לאור חשיבות הנושא. אנו ממשיכים לתמוך בדרישה לביטול החוק או לפחות דחיית יישומו עד שיהיו מענים הולמים, ואין החלטה זו מעידה על הימנעות מפעולה עתידית בנושא. הורים אשר נתקלים בבעיות בעקבות הרפורמה מוזמנים לפנות אלינו לעזרה ולהכוונה".

בכך מצטרפת בת ים אל חולון השכנה, שגם בה החליט ועד ההורים שלא להשבית את הלימודים.

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות